۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

حقیقی را به موقع به پرسپولیس فروختیم

حقیقی را به موقع به پرسپولیس فروختیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز معتقد است این باشگاه با انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس از نظر مالی سود کرد و فروش این بازیکن به موقع انجام شده است.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه از عملکرد تیم فجر در انتهای فصل راضی است اظهار داشت: اگر در چند بازی بدشانسی نمی‌آوردیم الان جایگاه بهتری در جدول داشتیم. به هر حال می‌خواهیم در بازی آخر مقابل راه آهن پیروز شویم تا حداقل جایگاه دهم را به دست بیاوریم.

وی درباره ارتباط نتایج ضعیف فجر در نیم فصل دوم با فروش چند بازیکن این تیم از جمله رضا حقیقی تصریح کرد: از نظر تجاری کار بدی نکردیم. اگر حقیقی در فجر می‌ماند هم باید قراردادش را می‌دادیم و هم اینکه آخر فصل از تیم ما جدا می‌شد. بهترین فکر را درباره حقیقی کردیم چون فروش او به ما سود رساند و به ما در پرداخت هزینه‌های باشگاه کمک کرد.

مدیرعامل باشگاه فجر با اشاره به اینکه حقیقی به موقع به پرسپولیس فروخته شد، افزود: از حقیقی تشکر می‌کنم. او زمانی که در فجر بود با تمام وجود بازی کرد و وقتی هم از جمع ما جدا شد، به باشگاه سود رساند.

جعفری در خصوص وضعیت باشگاه فجر برای فصل آینده خاطرنشان کرد: ما در چند سال اخیر پیش از شروع فصل برنامه‌ای نداشتیم و با چنگ و دندان تیم را حفظ کرده‌ایم. از بس که در این خصوص حرف زدیم زبانمان مو در آورد!

وی در پایان درباره رفتار فیروز کریمی سرمربی پیکان با بازیکن خارجی فجر هم گفت: این حرکت از کریمی بعید بود ولی ایشان به خاطر باخت خیلی ناراحت بود. بازیکن خارجی ما حرفه‌ای بود و می‌خواست به کریمی احترام بگذارد. با این حال ما از این موضوع ناراحت نیستیم و قصد شکایت و پیگیری نداریم!

کد خبر 2049160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha