۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

از صبح فردا/

مازندرانیها میزبان دولتیها/ اعلام برنامه های وزرا در استان علویان

مازندرانیها میزبان دولتیها/ اعلام برنامه های وزرا در استان علویان

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در قالب سفر استانی، صبح چهارشنبه میهمان مردم استان علویان تبرستان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به مازندران، 19 عضو کابینه با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره های گذشته، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

رئیس جمهور صبح فردا در جمع مردم ساری در میدان شهدا ساری حضور می یابد. همزمان با حضور رئیس جمهور در ساری، نمایندگان، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرهای مازندارن حاضر می شوند.

بر این اساس بختیاری وزیر دادگستری در جمع مردم قائم شهر، حسینی وزیر اقتصاد در تنکابن، خلیلیان وزیر جهادکشاورزی در میاندرود، صالحی وزیر امور خارجه در بابلسر و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در آمل و محمودآباد حضور می‌یابند.

در ادامه دیدار‌های مردمی نمایندگان رئیس جمهور با مردم مازندران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سوادکوه، سید عباس پورهاشمی مشاور معاون اول رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در گلوگاه، طریقت منفرد وزیر بهداشت در رامسر و سعیدلو مشاور رئیس جمهور در سیمرغ حضور می‌یابد.

رئیس جمهور فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور را برای دیدار با مردم نور عازم این شهر می‌کند. اسدالله عباسی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی میهمان مردم عباس‌آباد است و وزیر کشور در جمع مردم ساری پس از سخنرانی رئیس جمهور حاضر می‌شود.

محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست کشور در نکا و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در جمع مردم چالوس حاضر می‌شود.

در ادامه برنامه‌های نمایندگان دولت به مازندران وزیر نیرو در بابل و وزیر ارتباطات در جمع مردم بهشهر حضور می‌یابد. میرتاج‌الدینی که در بیشتر سفرهای دولت با رئیس جمهور همراه است در نوشهر حضور می‌یابد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فاطمه سلطان‌خواه در جویبار حضور می‌یابد. بوداغی معاون حقوقی رئیس جمهور  نیر در شهر فریدونکنار حضور خواهد یافت.



 

کد خبر 2049339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha