۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۲

مردم به یاری "کتابخانه صبا" شتافتند/ سفر به سیستان و بلوچستان

مردم به یاری "کتابخانه صبا" شتافتند/ سفر به سیستان و بلوچستان

مجری برنامه "کتابخانه صبا"‌ اعلام کرد بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب علاوه بر اینکه کتاب می‌خرند به این کتابخانه کتاب هم هدیه می‌دهند.

شیرین صمدی مجری برنامه "کتابخانه صبا" در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه کتابخانه صبا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد، این امکان برای مردم فراهم شده است که برای اولین‌بار علاوه بر اینکه کتاب می‌خرند کتاب هم هدیه بدهند.

وی با بیان اینکه تصمیم داریم کتاب‌های اهدایی مردم را به روستاهای سیستان و بلوچستان ببریم، افزود: مردم در نمایشگاه استقبال خوبی از ما کردند و حتی برخی با دیدن غرفه کتابخانه صبا، کتاب خریداری کردند و به ما هدیه دادند و حتی برخی ناشرها به این کتابخانه پیوستند.

صمدی یادآور شد: یک خانم ناشر تعداد زیادی کتاب فلسفی و کودک به کتابخانه صبا هدیه داد و برخی از ناشران هم قول همکاری را در تمام ایام سال دادند. بیشتر کتاب‌های هدیه شده به کتابخانه صبا نیز کتاب‌های کودک و روانشناسی است.

غرفه کتابخانه صبا تا 21 اردیبهشت در سالن اختصاصی نهاد کتابخانه عمومی برپا است. طرح ملی "کتابخانه صبا" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که تاکنون در پنج سفر خود به تنب بزرگ، خراسان شمالی، خوزستان و آذربایجان شرقی و با جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی مردم 9 کتابخانه در روستاهای بدون کتابخانه این استان‌ها تأسیس کرده است.

کد خبر 2049887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha