۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

حجت الاسلام صفي ياري:

چاپ 70 عنوان کتاب در حوزه فرهنگی و دینی/ تقویت فعالیت های مجازی در دستور كار تبليغات اسلامي كردستان است

چاپ 70 عنوان کتاب در حوزه فرهنگی و دینی/ تقویت فعالیت های مجازی در دستور كار تبليغات اسلامي كردستان است

سنندج - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از چاپ و انتشار 70 عنوان کتاب در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی و دینی توسط این اداره کل طي مدت زمان كمتر از چهار سال اخير خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفی یاری صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی و توجیهی مسئولان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان کردستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: طی چند سال گذشته فعالیت های فرهنگی ارزشمندی در این حوزه انجام شده که چاپ 70 عنوان کتاب در زمینه های فرهنگی و دینی را از مهمترین این فعالیت ها عنوان کرد.

وی افزود: تبلیغات اسلامی استان کردستان در زمینه چاپ نشریات و ویژه نامه ها نیز عملکرد مطلوبی داشته و در حال حاضر نشریه 22 گلان به صورت مستمر به عنوان فصلنامه منتشر می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان به حوزه اطلاع رسانی و خبر نیز اشاره کرد و ادامه داد: این اداره کل طی چند سال گذشته در خصوص انتشار اخبار در سایت IDO که مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی کشور است عملکرد موفقی داشته است.

لزوم تقویت فعالیت های مجازی

حجت الاسلام صفی یاری در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت فعالیت در حوزه مجازی تاکید کرد و یادآور شد: در استان کردستان در حوزه فعالیت های مجازی نیز فعالیت های مناسبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته سایت تبیان کردی راه اندازی شد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولان این سایت تعطیل شد و امیدواریم بتوانیم بار دیگر این سایت را راه اندازی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راه اندازی سامانه قرآنی، سایت بانوان فرهیخته، سایت هیئات مذهبی و راه اندازی سایت پژوهشی در رابطه با اماکن مذهبی استان کردستان از فعالیت های این سازمان در حوزه مجازی است.

حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: سایت کردستان نیوز نیز در دست طراحی است و انتظار می رود با راه اندازی این سامانه بتوان نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و انتشار خبر در دنیای مجازی داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران روابط عمومی های برتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان کردستان که از نظر محتوا و کیفیت اخبار ارسالی فعالیت مناسب تری داشتند، تجلیل شد.

کد خبر 2049964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha