۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

عضو کمیته فنی پرسپولیس در گفتگو با مهر:

اولویت انتخاب مربی پرسپولیسی است/ با گل محمدی جلسه می‌گذاریم

اولویت انتخاب مربی پرسپولیسی است/ با گل محمدی جلسه می‌گذاریم

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با یحیی گل‌محمدی در خصوص استعفایش جلسه تشکیل می‌دهیم، گفت: در صورتی که یحیی روی استعفای خود پافشاری کرده باشد اولویت ما این است که یک مربی از مجموعه پرسپولیس انتخاب کنیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استعفای یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: من از استعفای وی خبر نداشتم و در نشست روز گذشته هم به بررسی وضعیت فصل بعد مربیگری پرسپولیس پرداختیم. در واقع این نشست پیرامون شرح وظایف کمیته فنی بود و درباره یحیی گل‌محمدی و عملکردش بررسی نکردیم و قرار را بر این گذاشتیم که بعد از آخرین بازی تیم در لیگ برتر درباره عملکرد گل‌محمدی صحبت کنیم به همین خاطر در نشست روز سه شنبه صحبتی به میان نیامد.

وی افزود: یحیی در شرایطی خاص به پرسپولیس آمده بود. او در انتخاب نفرات تیم هم نقشی نداشت و در میانه راه به پرسپولیس اضافه شد. طبیعی است که برای فصل بعد از او برنامه بخواهیم. قبلا هم پروین گفته بود که کمیته فنی اختیاراتی نداشت و این بار باید حتی سبک بازی تیم را هم کمیته فنی تعیین کند. بهرحال هر باشگاه یک سری بزرگانی دارد که از شرایط آگاهی دارند. هدف ما هم این است که تیم را تقویت کنیم و هیچ کس هم نباید به منافع شخصی فکر کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص این که چند گزینه برای این تیم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: صحبت ما این بود که حتما یک مربی پرسپولیسی را انتخاب کشنیم بنابر این تلاش این است که دو سه گزینه از داخل مجموعه را انتخاب کنیم. در غیر این صورت به سراغ مربیان داخلی غیر پرسپولیس خواهیم رفت. البته این را هم بگویم که یحیی و عملکردش برای ما قابل احترام است و حتما با وی صحبت می‌کنیم تا برنامه هایش را ارایه دهد ولی اگر نخواهد برگردد به تصمیم وی احترام خواهیم گذاشت.

کد خبر 2049986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha