۲۰ تیر ۱۳۸۴، ۱۵:۰۸

كارگردان "شارلاتان" در راه ساخت سريال "پرواز در حباب"

آرش معيريان كه اكنون فيلم سينمايي "شارلاتان" به كارگرداني او بر پرده سينماها قرار دارد، در قالب مجموعه تلويزيوني "پرواز در حباب" به مسايل و مشكلات جوانان بپردازد.

مجيد مولايي، تهيه كننده اين مجموعه تلويزيوني درباره روند توليد اين اثر به خبرنگار تلويزيوني " مهر" گفت:  " پرواز در حباب " يك اثر اجتماعي است كه متن آن به وسيله عليرضا كاظمي پور به رشته تحرير درآمده است و از مضموني اجتماعي بهره مي برد كه در آن به مسايل و مشكلات كنوني جوانان پرداخته شده است. اين سريال مراحل ابتدايي آماده سازي را پشت سر مي گذارد تا حدود يك ماه و نيم آينده توليد آن به صورت جدي آغاز شود.



فيلم سينمايي شارلاتان به كارگرداني آرش معيريان


وي خاطر نشان ساخت:  اين سريال به مساله هويت، اعتياد و ديگر مشكلات جوانان مي پردازد كه در حال حاضر دست به گريبان اين قشر از اجتماع است. البته آرش معيريان كه كارگرداني و تدوين اين فيلم را انجام خواهد داد، در صورتي كه موفق به پروانه ساخت فيلم تازه اش نشود، خود را براي كارگرداني اين سريال آماده مي كند.
داستان مجموعه تلويزيوني " پرواز در حباب " درباره يك قهرمان دوچرخه سواري است كه براي حضوردر تيم ملي دعوت شده است و خود را براي شركت مسابقات قهرماني جهاني آماده مي كند. او به تشويق دوستانش براي استفاده از مواد نيروزا اقدام مي كند كه همين مساله براي او مشكلات فراواني در پي دارد.
اين سريال در قالب 13 قسمت 45 دقيقه اي و به همت شبكه سه سيما تهيه و توليد خواهد شد.

کد خبر 205041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha