۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۳۰

کوره چینی خبر داد:

توزیع شکر به قیمت مصوب در 140 فروشگاه/ ذخیره سازی مرغ برای ماه مبارک رمضان

توزیع شکر به قیمت مصوب در 140 فروشگاه/ ذخیره سازی مرغ برای ماه مبارک رمضان

اهواز- خبرگزاری مهر: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع روزانه شکر به نرخ مصوب در 140 فروشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم کوره چینی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای رفع مشکلات بازار شکر خوزستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ های لازم به منظور جلوگیری از التهاب در بازار شکر انجام شده و به زودی وضعیت عرضه به حالت عادی بر می‌ گردد.

کوره چینی با بیان اینکه بیش از هفت هزار تن شکر با قیمت مصرف کننده یک هزار و 500 تومان در سطح استان در حال توزیع، افزود: این شکر روزانه در 140 فروشگاه و تعاونی توزیع می شود.

وی با تاکید براینکه کمبودی در خصوص شکر وجود ندارد، گفت: به منظور تامین نیاز مردم اعلام شده همه واحدهای صنفی که دارای پروانه کسب معتبر هستند و تعاونی ها می توانند درخواست شکر خود را بدون محدودیتی دریافت کنند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به ابلاغ ‌های صورت گرفته، هيچ كارخانه شكری حق ندارد شکر تولیدی را به نرخ بیش از 1300 تومان به ازای هر کیلو به بازار عرضه کند.

وی با اشاره به تخلفات شرکت نیشکر هفت تپه و کارون در خصوص افزایش قیمت و عرضه محدود، گفت: با استقرار بازرسان سازمان در محل کارخانه ها بر روند قیمت گذاری و توزیع شکر نظارت و متخلفان به تعزیرات معرفی می شوند.

کوره چینی همچنین از عدم کمبود مرغ در بازار خبر داد و گفت: در زمينه تامين مرغ كشتار روز با توجه به جوجه ‌ريزی هايی كه در دو ماه گذشته انجام شده، مشكل كمبود مرغ نخواهيم داشت.

وی تصریح کرد: مقرر شده مرغ مازاد مرغداران با قيمت تعيين شده 5300 تومان توسط شركت پشتيبانی امور دام كشور خريداری و به منظور تامين نياز ماه مبارك رمضان ذخيره‌ شود.

کد خبر 2050500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha