۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۲۵

حجت الاسلام شيرمحمدي:

اتحاد بین مذاهب اسلامی برای رسیدن به همدلي و وحدت بيشتر ضروری است

اتحاد بین مذاهب اسلامی برای رسیدن به همدلي و وحدت بيشتر ضروری است

سنندج - خبرگزاری مهر: مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: اتحاد بین مذاهب اسلامی برای رسیدن به الفت اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الا سلام محرمعلی شیرمحمدی بعد از ظهر چهارشنبه در تجمع اعتراضی به هتک حرمت صحابی پیامبر اکرم(ص) كه با حضور طلاب و دانشجويان دانشگاه هاي كردستان برگزار شد، اظهار داشت: مسلمانان شیعه و سنی باید با هم الفت داشته باشند و با آگاهي توطئه هاي دشمنان را خنثي كنند.

وی بیان کرد: در تعاریف اخلاق انسانی در هیچ کجای دنیا نبش قبر جایز نیست و در تاریخ بشریت نیز افرادی که از این اقدام ها انجام دهند ملحد و كافرند چرا که انجام این اقدام قلب بشریت را به درد می آورد.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اسلام دین فطرت و کمال است و انسان هایی که از دین پیروی می کنند و تابع قوانین پیامبر هستند جز انسان های کامل هستند.

حجت الاسلام شیرمحمدی عنوان کرد: سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل این حرکت بسیار نادرست بوده و باید در مقابل این حرکت اعتراض خود را نشان دهند.

وی اظهار داشت: هیچ کدام از فرقه های اسلامی اهل تشیع و تسنن فتوای کفر نمی دهند و بعد از حادثه 11 سپتامبر استکبار به منظور انتقام گیری دست به حرکت های غیر انسانی علیه مقدسات دین زده اند که این کار هویت پوچ آنها را به نمایش می گذارد.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: وحدت و همدلی بین دانشجویان شکست دشمنان را به دنبال دارد و تمامی توطئه های آنها را نقش برآب می کند که این خود جلوه ای دیگر از بزرگی اسلام و کرامت مسلمانان دارد.

حجت الاسلام شیرمحمدی در پايان بیان کرد: شهادت شهید برهان عالی و شهيد ماموستا شيخ الاسلام نیز کار عوامل استکبار و این فرقه های وابسته به آن بود که ناچیز بودن اقدامات آنها و هویتشان را ثابت كرد.

در اين تجمع جمعي از طلاب و دانشجويان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي كردستان در محكوميت نبش قبر صحابي پيامبر اسلام حضور داشتند.

کد خبر 2050572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha