۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۰

در سفر هیئت دولت به مازندران/

مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی جانبازان ساری افتتاح شد

مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی جانبازان ساری افتتاح شد

ساری - خبرگزاری مهر: فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی جانبازان ساری با حضور رئیس جمهور و جمعی از جانبازان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجتمع با زیربنای سه هزار و 595 متر مربع و در زمینی به مساحت 15 هزار و 580 متر مربع، در طول سه سال و با هزینه 11 میلیارد تومان احداث شده که دارای سالنهای ورزشی بدنسازی، استخر شنا و رشته های دیگر ورزشی است.

 محمود احمدی نژاد در ادامه برنامه های چهارمین سفر دولت به استان مازندران، ضمن افتتاح فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان ساری، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و در گفتگو با مسئولان این مجتمع در جریان چگونگی روند ساخت آن قرار گرفت.

این مجتمع با زیربنای 3 هزار و 595 متر مربع و در زمینی به مساحت 15 هزار و 580 متر مربع، در طول 3 سال و با هزینه 11 میلیارد تومان احداث گردیده که دارای سالنهای ورزشی بدنسازی، استخر شنا و رشته های دیگر ورزشی است.

رئیس جمهور در بدو ورود به این مجتمع مورد استقبال پرشور جانبازان قرار گرفت.

تجلیل احمدی‌نژاد از 14 همسر شهید، سه جانباز و 9 نخبه مازندران

رئیس ‌جمهور در جلسه استانی هیئتدولت در مازندران از 14 همسر شهید، سه جانباز و 9 نخبه این استان تجلیل کرد.

محمود احمدی نژاد شامگاه (چهارشنبه) در ادامه برنامه های چهارمین سفر استانی هیئت دولت به مازندران، در جلسه هیئت به 14 همسر شهید و مادر موفق که در غیاب همسر شهید خود، فرزندان شایسته ایی تربیت و تقدیم جامعه نمودند، و نیز سه جانباز قطع نخاع استان، با اهدای نشان ملی ایثار تجلیل کرد.

رئیس جمهور در این جلسه از 9 نخبه استان با اعطای نشانهای درجه یک خدمت، نشان درجه سه پژوهش و لوح زرین سپاس تجلیل کرد.

بر این اساس احمد علیزاده دبیر هیئت عالی گزینش کشور نشان درجه 2 خدمت، دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی معاون رئیس ‌جمهور در امور اجتماعی نشان درجه یک خدمت، داود دومیری گنجی، محسن جهانشاهی و میرخالق ضیا تباراحمدی، نشان درجه سه پژوهش و یدالله زاهد پاشا، جهانبخش رئوف و کوروش نوذری لوح زرین سپاس را از دستان رئیس ‌جمهور دریافت کردند.

افتتاح 7042 واحد مسکن مهر در مازندران

محمدرضا رحیمی، معاون اوال رئیس جمهور نیز در جریان چهارمین سفر استانی دولت به مازندران با حضور در محل احداث مجتمع 412 واحدی زیتون ضمن افتتاح این مجتمع، در مجموع7هزار و 42 واحد مسکن مهر را به طور همزمان در سطح استان مورد بهره برداری قرار داد.

رحیمی همچنین با حضور در برخی از واحدهای این مجتمع ضمن گفتگو با مالکان، کلید این واحدها را به شکل نمادین به آنها اعطا کرد.

مجتمع زیتون در زمینی به مساحت 29 هزار متر مربع و با 90 میلیارد ریال تسهیلات احداث شده است. از این 7هزار و 42 واحد مسکن مهر مازندران، 4هزارو 111 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر ، هزارو 724 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و هزار و 207 واحد مربوط به بافت های فرسوده استان است.

کد خبر 2050683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha