۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

رویانیان با مهر مطرح کرد:

استعفای گل‌محمدی را هنوز نپذیرفته‌ام/ کاش اجازه می‌دادند یک مربی بزرگ بسازیم

استعفای گل‌محمدی را هنوز نپذیرفته‌ام/ کاش اجازه می‌دادند یک مربی بزرگ بسازیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه استعفای گل محمدی هنوز پذیرفته نشده و علاوه بر وی ما مذاکرات خود را با دو گزینه دیگر از پنجشنبه شروع می کنیم، گفت: می خواستیم از گل محمدی یک مربی بزرگ بسازیم اما در این راه کسی کمک نکرد تا پروسه تراژدی تغییر مداوم سرمربی همچنان بزرگترین ضربه را به پرسپولیس بزند.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص استعفای یحیی گل محمدی و آخرین وضعیت کادر فنی تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز پنجشنبه نشست دیگری را در خصوص تعیین کادر فنی تیم با دوستان داریم و هنوز برای انتخاب گزینه اصلی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. ما در ابتدا 4 گزینه را برای هدایت پرسپولیس مدنظر قرار داده بودیم که در نهایت در خصوص دو گزینه به جمع بندی رسیده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده را معرفی می کنید، اظهار داشت: ما اعلام کرده ایم که طی 48 یا 72 ساعت آینده سرمربی فصل آینده پرسپولیس را معرفی خواهیم کرد. من از امروز کار خود را در خصوص این دو گزینه آغاز می کنم و اگر تا 72 ساعت آینده به جمع بندی نهایی نرسیم، به زمان بیشتری احتیاج داریم چون این کار نیاز به دقت زیادی دارد و نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. همه تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای یحیی گل محمدی تاکید کرد: گل محمدی نباید به هیچ وجه استعفا می داد و من اعتقاد دارم این تصمیم وی اشتباه و شتابزده بود. ما در حال حاضر نمی توانیم تمام تمرکز خود را بر روی یک گزینه قرار دهیم و به غیر از یحیی باید گزینه های دیگر را نیز بررسی می کنیم، ضمن اینکه گل محمدی به رغم استعفایی که داده هنوز جزو گزینه های سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده نیز هست و شرایط وی را در نظر می گیریم.

وی در همین خصوص افزود: اگر گل محمدی استعفا نمی داد دست ما بازتر بود حال که استعفا داده ما باید گزینه های دیگر را نیز مد نظر بگیریم و نباید تمام تمرکز ما به یک گزینه ختم شود.

رویانیان در خصوص این موضوع که چون اکثر اعضای کمیته فنی در نشستی که داشتند خواهان برکناری گل محمدی بودند وی پیش دستی کرد و زودتر در رسانه ها استعفا داد، گفت: ممکن است برخی از اعضای کمیته فنی مخالف ادامه فعالیت یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم باشند اما خروجی نشست آنها که برکناری گل محمدی نبود، آنها فقط از وی خواستند که برنامه های فصل آینده خود را هرچه سریعتر اعلام کند تا ما بر اساس آن بتوانیم تصمیم گیری شود.

وی افزود: متاسفانه در خصوص اعلام خبر پذیرش استعفای گل محمدی روابط عمومی باشگاه کمی مبهم خبر را اعلام کرد. ما اعلام کردیم که قدردان زحمات گل محمدی طی مدت کوتاهی که هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده گرفته هستیم و استعفای وی هنوز پذیرفته نشده است ضمن اینکه آمار نشان می دهد یحیی در شرایط نامساعدی تیم را تحویل گرفت و پس از آن نتایج بدی با تیم نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ای کاش فضا به گونه ای بود که هواداران اجازه می دادند باشگاه بر روی یک مربی جوان، بی حاشیه، متعهد و تحصیل کرده برای آینده سرمایه گذاری می کرد، حالا که متاسفانه در این فصل نتوانستیم جامی بگیریم حیف است که فرصتی را که می توانستیم به یک مربی جوان با آتیه بدهیم به راحتی بسوزانیم.

وی در همین خصوص افزود: شما نگاه کنید طی سه سال گذشته مربیانی همچون وینگادا، کرانچار، دایی، استیلی، مانوئل ژوزه، گل محمدی در پرسپولیس تغییر داده شدند و به آنها فرصت کافی داده نشد، آیا فکر می کنید مشکل فقط از یک فرد است و با تغییر وی مسائل تیم پرسپولیس حل می شود؟ اشکال در جاهای دیگر نیز هست.

رویانیان تصریح کرد: من دوست داشتم به مدت سه سال بر روی گل محمدی سرمایه گذاری کرده و به او فرصت داده و حمایت کنم تا یک مربی تمام عیار با تجربه پرسپولیسی بسازم اما هواداران، برخی رسانه ها و بیشتر از آنها پیشکسوتان ما را تحت فشار زیادی قرار داده اند. ما می خواستیم از یحیی یک مربی بزرگ بسازیم اما در این راه هیچکس به ما کمک نکرد تا این پروسه تراژدی تغییر مداوم سرمربی همچنان بزرگترین ضربه را به پرسپولیس بزند چیزی که ما آن را به دست خودمان هر سال می نویسیم.

وی در همین خصوص افزود: ای کاش فرصت به من داده می شد تا گل محمدی بماند و از او حمایت شود تا او نیز با استفاده از فرصت ها به تجربیات خود بیفزاید و شاهد یک مربی ارزشمند پرسپولیسی در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 2050765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha