۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

دایی:

کیفیت لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته پایین‌تر بود

کیفیت لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته پایین‌تر بود

شیراز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال راه آهن کیفیت لیگ امسال را پایین تر از سال گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی و راه آهن در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت لیگ برتر فوتبال ایران در سال جاری، گفت: لیگ سال جاری به طور کاملا نامنظم برگزار شد و این وضعیت شرایط کیفی تیم ها را کاهش داد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در لیگ روبه اتمام سال جاری همچنان کاستی ها پا برجا و از جهاتی نیز بیشتر از سال گذشته بود.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه از وضعیت این تیم راضی نیستم یادآور شد: از جایگاه تیم در لیگ برتر راضی نیستم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که وضعیت راه آهن نسبت به گذشته بهتر است.

دایی افزود: لیگ برتر سال آینده به طور کامل با لیگ برتر سال جاری متفاوت خواهد بود زیرا فرصت مناسبی داریم تا وضعیت یارگیری در راه آهن را ساماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: فرصت کامل داریم در بحث یارگیری برای لیگ برتر سال جدید دقت و بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جای تاسف است که مسئولین شیراز تیم های میهمان را مجبور به بازی در زمین بی کیفیت می کنند، گفت: نمی دانم زمانیکه در شیراز زمین چمن مرغوب موجود است چرا تیم های فوتبال باید در زمین بدون کیفیت بازی کنند.

دایی تصریح کرد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تیم فجر در این زمین شکستی نداشته و به همین دلیل است که تمایل فراوان برای بازی در این میدان را دارند.

وی در خصوص بازی فردای این تیم در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: این بازی برای هر دو تیم یکسان است و در جایگاه آنها تاثیر چندانی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد: سعی می کنیم که بازی قابل قبولی را در مقابل فجر شهید سپاسی ارایه کنیم.

کد خبر 2051202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha