۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

پس از مطرح شدن مذاکره با علی دایی؛

انتقاد راه‌آهن از مدیرعامل پرسپولیس/ روش مدیریت رویانیان منسوخ شده!

انتقاد راه‌آهن از مدیرعامل پرسپولیس/ روش مدیریت رویانیان منسوخ شده!

مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران با غیرحرفه‌ای دانستن صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون مذاکره با علی دایی و انتقاد از محمد رویانیان تاکید کرد در صورت ادامه این رفتارها، باشگاه راه آهن واکنش قانونی نشان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه راه آهن، صادق رییسی کیا درباره اظهارات محمد رویانیان مبنی بر مذاکره با علی دایی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصول حرفه‌ای در فوتبال ایجاب می کند که با بازیکن یا مربی‌ای که با یک باشگاه قرارداد دارد وارد مذاکره نشویم. تمام جامعه فوتبال از جمله خود آقای رویانیان می‌دانند که علی دایی قراردادش را با باشگاه راه آهن تمدید کرده و مطرح کردن موضوع مذاکره با ایشان، جز بی احترامی به باشگاه ماه و نادیده گرفتن اصول حرفه‌ای فوتبال هیچ تعبیر دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در ادامه تاکید کرد: آقای رویانیان همیشه از بی اخلاقی در فوتبال گلایه می‌کند اما متاسفانه گاهی رفتارهایی از ایشان سر می‌زند که به هیچ وجه اخلاقی نیست. آقای دایی چند روز قبل قراردادش را با باشگاه راه آهن تمدید کرده و بارها نیز در مصاحبه‌هایشان گفته‌ که فعلا به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی‌کند و برای موفقیت با راه آهن برنامه دارد.

رئیسی کیا افزود: حالا رویانیان به خاطر اینکه از زیر فشار بحران‌های موجود خارج شود و توپ را از زمین خودش خارج کند بحث مذاکره با دایی را مطرح می‌کند. این رفتار به هیچ وجه حرفه‌ای و اخلاقی نیست. این شیوه مدیریت و رفتار مدت‌هاست که منسوخ شده و ما امیدواریم با گسترش دامنه خصوصی سازی در ورزش و با واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی مشکلات عملکردی و ناکامی های پی درپی این باشگاه در چند سال اخیر که به عدم ثبات در مدیریت و فقدان برنامه استراتژیک برمی گردد مرتفع شود تا این باشگاه ریشه دار بتواند با مدیریت بخش خصوصی قله های افتخار در ایران و آسیا را فتح کند.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در پایان تاکید کرد: بدیهی است اگر رویانیان به همین منوال عمل کند ما مجبور می شویم از راه قانونی با قضیه برخورد کنیم.

کد خبر 2051451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha