۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۹

مردم شاهرود جنايات وحشيانه تروريست‌هاي تكفيري را محكوم كردند

مردم شاهرود جنايات وحشيانه تروريست‌هاي تكفيري را محكوم كردند

شاهرود – خبرگزاري مهر: مردم شاهرود با حضور گسترده در راهپيمايي اعتراض آميز، جنايات وحشيانه تروريست هاي تكفيري در سوريه را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مومن و ولايتمدار شاهرود پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در راهپيمايي اعتراض آميز هتک حرمت و نبش قبر حجربن عدی، صحابه بزرگوار پیامبر اکرم(ص) توسط وهابیون را محکوم کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگليس، مرگ بر وهابی، جانم فدای رهبر و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم (ص) در سوریه اعلام کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی، قطعنامه پایانی و سراسری در قالب چهار بند قرائت شد که با تکبیر حاضران مواد آن مورد تایید و تاکید قرار گرفت .

در این قطعنامه، اهانت وقیحانه از سوی تروریست های تکفیری در سوریه به مرقد مطهر حجر بن عدی، حرکتی بی شرمانه برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام عنوان شده است.

راهپیمایان همچنین ضمن محکوم کردن این جنایت زشت بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه گران و عوامل آنها در جهان اسلام و همچنین وحدت مسلمانان در مقابل اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب تاکید کردند.

این راهپیمایی با حضور قشرهاي مختلف مردم مومن و ولایی از محل ميعادگاه نماز جمعه در مدرسه قلعه شاهرود تا میدان جمهوري اسلامي این شهر برگزار شد.

نظير اين راهپيمايي در شهرهاي ديگر شهرستان شاهرود شامل بيارجمند، بسطام، مجن و كلاته خيج نيز برگزار شد.

کد خبر 2051582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha