۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۵۹

بوناچیچ:

صبا در استفاده از موقعیت‌های گلزنی بدشانس بود/ به حداقل امتیاز هم راضی بودیم

صبا در استفاده از موقعیت‌های گلزنی بدشانس بود/ به حداقل امتیاز هم راضی بودیم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به حدال امتیاز هم در قم راضی بودیم چون صبا تیم خوبی بود و فقط در گل کردن موقعیت هایش بدشانس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ در کنفرانس خبری بعد از پایان بازی تیمش با صبای قم در هفته پایانی از دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تصریح کرد: ما در هفته های اخیر لیگ برتر نتایج خوبی گرفته بودیم و از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود تلاش کردند تا از این بازی نیز سربلند خارج شده و سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: البته من می دانستم که نتیجه گرفتن در قم کار آسانی نیست، چون صبا واقعا تیم خوبی است و بازیکنان توانمندی هم دارد، من قبلا با سپاهان هم اینجا آمده بودم و می دانستم که بردن صبا سخت خواهد بود اما خوشحالم که سه امتیاز را از آن خود کردیم.

سرمربی کروات تیم فوتبال مس کرمان ابراز داشت: ما در این دیدار به دنبال رسیدن به امتیاز بودیم و می خواستیم بازنده از قم بیرون نرویم و به همین خاطر از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود دریغ نکردیم اما معتقدم صبا هم می توانست در این دیدار نتیجه بگیرد.

وی یاد آور شد: صبا در نیمه نخست برتری نسبی داشت و در مقابل دروازه تیم ما موقعیت های گل خوبی به وجود آورد، اما در نیمه دوم این تیم مس بود که بازی را کنترل کرد و توانست بهتر از صبا بازی کند و در نهایت از فرصت خود برای رسیدن به گل به خوبی بهره برداری کند.

بوناچیچ که سابقه مربیگری در تیم های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و مس کرمان در فوتبال ایران را دارد در ادامه به آینده همکاری اش با مس کرمان در فصل بعد رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: من در این خصوص نمی توانم نظری بدهم چون هرگونه تصمیمی برای آینده کاری من و مس به تصمیم مسئولان باشگاه بستگی دارد.

وی عنوان کرد: بازی های لیگ دوازدهم در حالی برای تیم ما به پایان رسید که اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم رتبه و جایگاه بهتری در جدول رده بندی به دست بیاوریم، ما یک تیم جوان بودیم و تجربه بسیاری از بازیکنان که سابقه حضور در لیگ برتر را نداشتند باید برای رسیدن به سهمیه  آسیا بیشتر می شد.

یاد آور می شود: تیم فوتبال مس کرمان در هفته پایانی رقابت های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم موفق به شکست یک بر صفر صبا شد.
 

کد خبر 2051729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha