۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵

قنبری خبر داد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی یاس کبود در ابهر

برگزاری مسابقه کتابخوانی یاس کبود در ابهر

خرم‌دره- خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش ابهر از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان یاس کبود خبر داد.

علیرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده آموزش و پرورش ابهر برای هفته معلم اظهار داشت: حضور فرهنگیان بسیجی در مرقد شهید مطهری و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع نقش فرهنگیان در تحقق شعار سال حماسه اقتصادی‌، حماسه سیاسی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ويژه برنامه به مناسبت روز ملي خليج فارس، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع شهید مرتضی مطهری و موج بیداری اسلامی‌، نقش تربیتی آثار استاد مطهری و نقش معلمان در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی از دیگر برنامه‌های هفته معلم محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور فرهنگیان بسیجی خواهر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان یاس کبود از کتاب نظام حقوقی زن در اسلام شهید مرتضی مطهری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم سال جاری است.

قنبری تاکید کرد: مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره نور و کوثر بین خواهران فرهنگی، اعزام فرهنگیان بسیجی به حرم مطهر امام(ره) و قم و جمکران از دیگر برنامه‌های هفته معلم محسوب می‌شود.

وی به برگزاری مراسم ختم قرآن کریم به مناسبت هفته معلم اشاره و تصریح کرد: مزار شهدا به مناسبت هفته معلم غبارروبي شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به دیدار فرهنگیان بسیجی با امام جمعه ابهر عنوان داشت: برگزاري نمايشگاه آثار دستي فرهنگيان، نمايشگاه توانمندي‌هاي هنري و برگزاری مسابقه نقاشی در بین دانش‌آموزان از برنامه‌های هفته معلم بود.

قنبری با اشاره به فراخوان مقاله به مناسبت هفته بزرگداشت هفته معلم گفت: ديدار با خانواده معظم شهداي فرهنگي، مسابقات طناب‌كشي ويژه فرهنگيان و فراخوان شعر و خاطره‌نويسي و مقاله ويژه معلمان را نیز در هفته معلم برگزار  کردیم.

کد خبر 2051947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha