۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

در گفتگو با مهر اعلام شد:

راههاي ارتباطي منطقه گوهران بشاگرد بازگشايي شد

راههاي ارتباطي منطقه گوهران بشاگرد بازگشايي شد

بشاگرد - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت : راههای ارتباطی شهر گوهران به 100روستای شهرستان بشاگرد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع زمین لرزه 6.2 دهم ریشتری بامداد شنبه در شهرستان بشاگرد بسیاری از راههای روستایی این شهرستان به دلیل ریزش کوه و ترک خوردگی جاده مسدود شد. همچنین شبکه های آب، برق و مخابرات در این منطقه همچنان مشکل دارد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت راههای روستایی شهرستان بشاگرد بیان داشت: راه ارتباطی گوهران از دقایق اولیه زمین لرزه به صد روستای بشاگرد با جمعیت هزار و ۵۰۰ نفر بسته شد  که با تلاش راهداران این مسیر دقایقی پیش بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه خانه های ۷۰ روستا نیز آسیب جزیی دیده و دیوار منازل ترک خورده است اظهارداشت: بیشتر این خانه ها در روستای ایرر بخش گوهران شهرستان بشاگرد بود.

آبرسانی به روستاهای بشاگرد با تانکر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت تامین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان بشاگرد گفت:  چهار تانکر آب از شهرستان های میناب و بندرعباس به مناطق زلزله زده بشاگرد اعزام شد.

عبدالحمید حمزه پور در گفتگو با خبرنگار مهر حجم هر کدام از این مخازن را ۱۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و اظهارداشت: تا کنون از دو روستای دومر و انگوران بازدید شده و این روستاها هیچ مشکلی در خصوص تامین آب نداشته اند و قرار است از روستاهای ایرور و جنگل تیر احمد تا ساعاتی دیگر بازدید شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: ۲ اکیپ تعمیرات هم به منطقه اعزام شده که درصورت خرابی لوله ها در اسرع وقت کار تعمیرات انجام شود. آمادگی کامل داریم در صورت نیاز خدمات آبرسانی به مردم منطقه ارائه دهیم.

 

 

کد خبر 2052308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha