۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

تقی لو:

هزار تن شکر به استان زنجان وارد شد

هزار تن شکر به استان زنجان وارد شد

زنجان - خبرگزاری مهر: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای تامین شکر مورد نیاز مردم استان تا کنون 1320 تن شکر وارد استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تقی لو در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به افزایش 25 درصدی قیمت روغن نبایت در استان اظهار داشت: سیب زمینی نیز با توجه به قرار گیری در اوایل فصل برداشت مقداری افزایش قیمت داشته که تا هفته آینده با کاهش قیمت مواجه خواهد شد.

وی به کاهش قیمت 31 درصدی قیمت پیاز در استان یادآور شد و افزود: گوجه فرنگی نیز با 21 درصد کاهش قیمت مواجه است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از افزایش قیمت تیر آهن خبر داد و خاطرنشان کرد: با قرارگیری در فصل کاری تیر آهن افزایش قیمت داشته است.

وی تعداد پرونده های تخلف تشکیل شده در سال جاری را 326 مورد عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی این پرونده ها بیش از 11 میلیارد ریال بوده است.

تقی لو با اشاره به ورود 1320 تن شکر مورد نیاز مردم به استان اظهار داشت: در مرحله دوم نیز همین مقدار جذب شده و وارد استان خواهد شد این در حالی است که هم اکنون قیمت شکر عمده 1390 تومان، در شهرستان زنجان قیمت برای مصرف کننده 1530 تومان و در شهرستان های ابهر، خرمدره و خدابنده به علت طی مسافت طولانی حدود  50 تومان افزایش قیمت دارد.

کد خبر 2052679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha