۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

مسابقات نمادین حفظ كشتی در المپیك؛

آزادكاران بدون یزدانی و گودرزی به آمریكا رفتند

آزادكاران بدون یزدانی و گودرزی به آمریكا رفتند

تیم ملی كشتی آزاد ایران در حالی بامداد امروز یکشنبه راهی امریكا شد كه تمامی المپیكی‌های خود به جز صادق گودرزی و رضا یزدانی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی كشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات نمادین حفظ كشتی در المپیك به دعوت از متولیان ورزش امریكا راهی این كشور شد تا ضمن پیكار با تیم‌های روسیه و آمریكا،‌ گام مثبتی در جهت تبلیغ برای حفظ كشتی در المپیك بردارد.

با نظر كادر فنی تیم ملی، تمامی آزادكاران المپیكی به جز صادق گودرزی و رضا یزدانی در تركیبی تیم اعزامی حضور دارند كه البته رضا یزدانی به دلیل مصدومیت این سفر را از دست داد و صادق گودرزی هم به دلیل كناره‌گیری و خداحافظی از عرصه ملی، همراه این تیم نرفت!

حسن رحیمی، مسعود اسماعیل‌پور، مهدی تقوی، حسن طهماسبی، احسان لشگری، حامد تاتاری و کمیل قاسمی، به ترتیب ملی پوشان ایران در اوزان هفتگانه را تشكیل می دهند كه باید روز 25 اردیبهشت ماه در شهر نیویورك در برابر تیم میزبان قرار گیرند.

اما آنچه بیش از هر چیز حساسیت این سفر را دوچندان كرده، اعزام دقیقه نود ملی پوشان و همچنین حضور برخی افراد در لیست مسافران امریكاست كه باعث مسائل حاشیه‌ای مختلفی شده است. از همراهی حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون كشتی با تیم اعزامی كه بگذریم،‌می توان به حضور صادق محبوبی مشاور رسول خادم در بین مسافران امریكا اشاره كرد كه گویا به عنوان پزشك تیم به این كشور اعزام شده است. ضمن اینكه حضور افرادی همچون علی افتخاری و احمد گواری در جمع مسافران نیز چندان به مذاق اهالی كشتی خوش نیامده و بسیاری از گوش شكسته‌ها سفر این افراد را غیر منطقی و عجیب توصیف می‌كنند.

به هر حال تیم ملی كشتی آزاد ایران پس از حضور در مسابقات نمادین حفظ كشتی در المپیك قرار است، مصافی هم با تیم میزبان در سالن اسپورت ممورالن شهر لس آنجلس برگزار كند كه این موضوع نیز ابهامات این سفر است!

ضمنا رسول خادم، غلامرضا محمدی، رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی و علی بیات نیز به عنوان كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد ایران راهی امریكا شدند.
 

کد خبر 2052780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha