۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

مریل استریپ و جانی دپ رسما راهی جنگل می‌شوند

مریل استریپ و جانی دپ رسما راهی جنگل می‌شوند

مریل استریپ و جانی دپ هر دو به پروژه "در میان جنگل" دیسنی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، این دو بازیگر مطرح با امضای قرارداد با دیسنی به همه حرف‌ها و حدیث‌هایی که از مدتی پیش در جریان بود خاتمه دادند و در این پروژه همبازی شدند.

از 16 ماه پیش و ماه های آغازین سال 2012 این پروژه مطرح بود و نام های مختلفی برای ایفای نقش در آن مطرح شده بود. مریل استریپ چندی پیش همکاری اش با این پروژه را تایید کرد اما اکنون با اضافه شدن جانی دپ و امضای قرارداد به نظر می رسد همه چیز برای شکل‌گیری این داستان پریان آماده شده باشد.

کمپانی دیسنی با صدور اعلامیه‌ای همچنین اعلام کرد کارگردانی این فیلم بر عهده راب مارشال خواهد بود. راب مارشال کارگردان فیلم "شیکاگو" و "9" در سال 2011 کارگردانی «دزدان کاراییب 4" را برعهده داشت.

این فیلم با اقتباس از نمایش موزیکال یک قصه پریان که توسط استیون سوندهایم در سال 1987 در برادوی به صحنه رفته بود ساخته می شود.

چندی پیش اعلام شده بود دونا مورفی، مگان هیلتی، کریستین بارانسکی ، آلیسون جنی و چند بازیگر دیگر از تئاتر برادوی در این پروژه حضور خواهند داشت.

فیلمنامه این فیلم موزیکال توسط جیمز لاپین نوشته شده و از ترانه ها و موسیقی سوندهایم استفاده کرده است.

این قصه داستان یک نانوا و همسرش را روایت می کند که می خواهند بچه دار شوند و یک خانواده واقعی را تشکیل بدهند. به همین دلیل آن ها راهی جنگل می شوند تا جادوگر را پیدا کنند و از او بخواهند آرزویشان را برآورده کند.

 

کد خبر 2052790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha