۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

رسول خطیبی در گفتگو با مهر:

انگیزه‌هایم صد برابر شده است/ به دنبال رتبه تک رقمی در لیگ هستیم

انگیزه‌هایم صد برابر شده است/ به دنبال رتبه تک رقمی در لیگ هستیم

مربی منتخب سال ایران از سوی کانون مربیان با اشاره به انتخابات این کانون گفت: حالا انگیزه‌هایم برای مربیگری صد برابر شده است.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب خود به عنوان مربی سال ایران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از همه کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم. البته این عنوان کار مرا در آینده سخت‌تر می‌کند ولی انگیزه‌هایم برای مربیگری صد برابر شده است.

وی افزود: امیدوارم این عنوانی را که به دست آورده‌ام را به راحتی از دست ندهم. من قبلا بهترین مربی استان شده بودم که آن را به خانواده‌ام، بچه‌هایم و روح پدر و مادرم تقدیم کرده بودم و حالا این عنوان را هم به مردم استان آذرباییجان شرقی تقدیم می‌کنم چرا که معتقدم این عنوان مال آنهاست.

سرمربی تیم گسترش فولادتبریز همچنین در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: بعد از پایان لیگ تمرینات را تعطیل کردیم و قرار است در یکی دو روز آینده تشکیل جلسه دهیم و در خصوص مسایل تیم صحبت کنیم. متاسفانه بحث‌هایی پیرامون انتقال تیم گسترش فولاد به گوش رسید در حالیکه این حق مردم این شهر و استان است که تیم در تبریز بماند. ما می‌خواهیم یک تیم خوب ببندیم و در لیگ برتر به دنبال رتبه تک رقمی خواهیم بود.

وی در خصوص بازی کردن خود نیز گفت: امسال را هم به عنوان بازیکن و مربی در خدمت تیم خواهم بود ولی سعی می‌کنم، کمتر بازی کنم. این آخرین سال فوتبال من است و برای همیشه بازی کردن را کنار می‌گذارم و سراغ مربیگری می‌روم.

خطیبی در پایان در مورد حضورش در کلاس‌های مربیگری گفت: همین حالا هم در حال آماده‌سازی شرایط حضور در یک دوره مربیگری در فرانسه هستم و اگر با شروع لیگ تداخلی نداشته باشد، به فرانسه خواهم رفت.

کد خبر 2052978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha