۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸

كشوري فرد در گفتگو با مهر:

سرمربي صبا هنوز مشخص نشده است

سرمربي صبا هنوز مشخص نشده است

قم - خبرگزاری مهر: مدير عامل باشگاه صباي قم گفت: صبا ليدر باجگير نمي‌خواهد و اين افراد هيچ گونه ارتباطي با باشگاه صبا ندارند.

محمدرضا كشوري فرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برخي شعارهاي عليه وي در پايان ديدار صباي قم و مس كرمان  گفت: نمي‌خواهم بگويم كه اين عده معدود خط مي‌گيرند يا نمي‌گيرند اما اين افراد ليدرهاي قبلي باشگاه بودند كه بارها با توهين به حريف و حتي مربي خودمان، زمينه ضعف روحي براي تيم و همچنين جريمه شدن صبا را فراهم كرده‌اند.

وي ادامه داد: اين افراد بيشتر از آن كه كمك حال صبا باشند به تيم ضربه مي‌زنند و همين اشخاص بودند كه با شعارهای خود مرفاوي را تحت فشار قرار مي‌دادند.

مدير عامل باشگاه صباي قم با بيان اين كه معني كلمه ليدر را نمي‌فهمد اظهار داشت: ما حتي با اين افراد موسوم به ليدر جلسه داشتيم اما رفتاري از آنها ديديدم كه ترجيح داديم از تيم دور باشند. صبا ليدر باجگير نمي‌خواهد و اين افراد هيچ گونه ارتباطي با باشگاه صبا ندارند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخاب سرمربي جديد تيم فوتبال صبا گفت: ما گزينه‌هايي را مد نظر داريم كه بايد در هيائت مديره برای انتخاب گزينه نهايي تصميم گيري شود و صمد مرفاوي هم يكي از گزينه‌هاي ماست اما اين موضوع كه ويسي بعنوان سرمربي صبا انتخاب شده را تكذيب مي‌كنم زيرا هيئت مديره هنوز در اين مورد تصميم گيري نكرده است.

كشوري فرد با اعلام اين كه از نام بردن گزينه‌هاي هدايت صبا معذور است بيان داشت: هيئت مديره بزودي در اين خصوص تشكيل جلسه مي‌دهد و سرمربي جديد را معرفي مي‌كند.

احتمال استقرار کامل صبا در قم

وی به موضوع استقرار كامل تيم فوتبال صبا در قم هم اشاره كرد و افزود: استقرار صبا در قم يكي از اهداف سال جاري ماست اما همه چيز به زير ساخت‌هاي ما بستگي دارد و اگر امكانات لازم فراهم شود حتما اين كار را انجام مي‌دهيم و در غير اين صورت اين قضيه امسال هم منتفي خواهد شد. به عبارت ديگر، طرح استقرار تيم فوتبال صبا در قم يك احتمال 50-50 است.

مدير عامل باشگاه صباي قم در پايان در خصوص تيم فوتسال صبا تصريح كرد: به اندازه كافي براي استارت كار تيم فوتسال زمان داريم اما در خصوص اين تيم و برنامه‌هاي آينده اش، هيئت مديره تصميم گيري مي‌كند ضمن اين كه اعلام مي‌كنم بازيكنان صبا جايي نمي‌روند و تلاش مي‌كنيم با قدرت در ليگ جديد فوتسال كشور وارد شويم.
 

کد خبر 2053168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha