۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

گزارش مهر/

توافق ابتدایی باشگاه مس با بوناچیچ/ فوتبال دوستان کرمانی به آینده مس امیدوار شدند

توافق ابتدایی باشگاه مس با بوناچیچ/ فوتبال دوستان کرمانی به آینده مس امیدوار شدند

کرمان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال مس کرمان در حالی از مذاکرات موفقیت آمیزش با بوناچیچ خبر می دهد که پیش از این به نظر می رسید که نوسانات ارزی همچون سایر تیمهای لیگ برتری مربی خارجی مس را از این شهر دور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در فصل جاری بسیاری از تیمهای لیگ برتری دست از جذب مربیان خارجی و بازیکنان سایر کشورها به دلیل دستمزد ارزی شان برداشته اند.

در حقیقت این روزها هزینه جذب مربیان و بازیکنان خارجی آنچنان افزایش یافته است که بسیاری از تیمها ترجیح می دهند از جذب این بازیکنان به کلی انصراف دهند.

اما مس کرمان که با حضور بوناچیچ در اواخر فصل جاری بر خلاف فصلهای قبل روزگار بهتری را سپری کرده است و در آخرین گام خود نیز صبا را در خانه اش شکست داد ترجیح می دهد سختی تامین دلار برای دستمزد بوناچیچ را به جان بخرد اما این مربی کار بلد کروات که همیشه با مس نتایج خوبی گرفته است را حفظ کند.

هر چند بوناچیچ در آخرین مصاحبه مطبوعاتیش در کرمان گفته بود از ماندن در کرمان به دلیل شرایط مدیریتی و خاصی که بر تیم مس کرمان حاکم است نا امید شده است با این وجود خبرهای اخیر از نزدیک شدن بوناچیچ به نیمکت مربیگری مس کرمان خبر می دهد.

هواداران مس کرمان نیز انتظار دارند مس کرمان با جذب این مربی فوتبال کرمان را بار دیگر به صدر لیگ برتر و رقابتهای آسیایی باز گرداند و روزگاری را برای مس رقم بزند که هچون گذشته تیمها نامدار عربی را در کرمان گلباران کند.

در این میان نباید فراموش کرد یکی از مهمترین دلایل موفقیت تیم مس کرمان در هفته های گذشته دوری برخی عوامل حاشیه ساز از تیم بوده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه صنعت مس در این خصوص از توافقات ابتدایی این باشگاه با لوکا بوناچیچ خبر می دهد.

ناصر کهندل اظهار داشت: باشگاه مس و لوکا بوناچیچ به توافقات ابتدایی همکاری دست یافته اند و تا دو سه روز آینده  وضعیت توافق نهایی دو طرف بر مسائل مالی نیز مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد:  تاکنون بازیکنان تیم مس 70 درصد از مبلغ  قرارداد خود  را دریافت کرده اند و 30 درصد باقی مانده نیز تا پایان اردیبهشت ماه به آنها پرداخت می شود، ضمن اینکه متمم قراردادها که به امضای باشگاه و بازیکنان رسیده است پس از بررسی تا شهریورماه پرداخت می شود.

کهندل با اشاره به وضعیت تیم فوتبال مس کرمان در این دوره از رقابتهای لیگ برتر گفت: خوشبختانه امسال در روزهای پایانی لیگ دغدغه سقوط را نداشتیم و تیم مس در صورت عدم بدشانسی ها می توانست به رده بالاتر از پنجمی و حتی  سهمیه آسیا نیز دست یابد.

کهندل گفت: همچنین جا دارد خسته نباشید و تشکری هم داشته باشم از  لوکابوناچیچ ، مهدی محمدی و سایر اعضای کادر فنی ، بازیکنان و سرپرست تیم و هواداران  که  همه  این عزیزان در کنار هم با همدلی و اتحاد لیگ دوازدهم را با کمترین حاشیه ای پشت سر گذاشتند  و به نتایج خوبی نیز دست یافتند.

کد خبر 2053199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha