۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶

قاسمی فرزاد:

اقدامات وهابیت در دنیا در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی است

اقدامات وهابیت در دنیا در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی است

ملایر- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اقدامات وهابیت در دنیا در راستای اسلام هراسیو اسلام ستیزی آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد عصر یکشنبه در همایش اقشار تاثیرگذار مذهبی با موضوع حضور حماسی درانتخابات در شهرستان ملایر با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در عرصه های مختلفی علمی فرهنگی، نظامی و علوم هسته ای و پزشکی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است، افزود: دشمن از این امر ناراحت است.

وی بیان داشت: آنچه امروز دشمن را به اوج نگرانی و ناراحتی رسانده  پیشرفت علمی ایران نیست بلکه مخالفت و ناراحتی دشمن دین مبین اسلام و رشد هویت اسلامی در کشور ما و دیگر کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه در دوره پاپ شانزدهم دشمنان با تحریک مسیحیت به دنبال اسلام ستیزی و بی هویت کردن مسلما ن بودند افزود: اقدامات قبیحانه ای از جمله کشیدن کاریکاتور پیامبر(ص) بر ضد اسلام، ساخت فیلم بر ضد پیامبر(ص) و مسلمانان و غیره در زمان پاپ شانزدهم اتفاق افتاد.

 وی بیان داشت: همه این اقدامات به دنبال تحریک پاپ و مسیحیت بود تا با این عوامل و برنامه ها بتوانند دین اسلام را در بین مردم دنیا بد جلوه دهند.

 قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه این موارد نه تنها نتوانست جلوه ای از نور مقدس اسلام را کم کند بلکه باعث خشم و انزجار مسلمانان شد.

وی گفت: دشمنان وقتی دیدند روز به روز  تعداد مسلمانان در سراسر دنیا و کشورهایی از جمله آرژانتین و امریکای لاتین در حال افزایش است به دنبال جانشینی برای پاپ گشتند تا از راه های دیگری اسلام ستیزی خود را در دنیا نشان دهند.

دشمنان با تقویت و وهابیت و ترورسست ها به دنبال عملی کردن اقدامات خود هستند

 وی گفت: در حال حاضر دشمنان با تقویت و وهابیت و ترورسست ها به دنبال عملی کردن اقدامات خود هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: جهان استکبار در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی و برای مبارزه با گسترش اسلام در جهان به دنبال تقویت وهابیت و بد جلوه دادن چهره این دین مبین است.

وی بیان کرد: اقدامات وهابیت در هتک حرمت به قبر حجر بن عدی و یا فعالیت های طالبان در افغانستان از جمله اقداماتی است که در راستای اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جهان انجام می شود.

وی در ادامه خطاب به روحانیت بیان داشت: روحانیت امروز وظیفه دارد چهره واقعی اسلام را با رفتار، گفتار و کردار خود نه تنها به مردم کشورمان بلکه به تمام دنیا معرفی کند.

قاسمی با اشاره به بیداری مسلمانان و مردم آزاده دنیا افزود: کشور ایران اسلامی نقطه امید ملت ها است و دشمن امروز بیشتر از هر کشوری ایران را تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود: امروز ملت ایران بعد از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب دستاوردهای عظیم انقلاب را مشاهده می کند که در مقایسه با دوران از انقلاب چه پیشرفت هایی برای کشورمان حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: دشمن با اعمال فشارهای اقتصادی، تحریم و فضاسازی به دنبال ناامید کردن مردم است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار کرد: دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی ایران است و این درحالیست که سونامی اقتصادی خارج از مرزهای کشورمان، سایر کشورها را در برگرفته است.

قاسمی فرزاد گفت: ایران اسلامی از شرایط تحریم اقتصادی به عنوان یکی فرصت مناسب برای خودکفایی استفاده کرده است.

وی بر ضرورت آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم توسط اقشار تاثیرگذار به ویژه روحانیون، اساتید و ورزشکاران نیز تاکید کرد.

 وی بیان داشت: گروههای مرجع باید با روشنگری سیاه نمایی ها و تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم را خنثی کرده و دلیل دسیسه های دشمن را مشخص کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان داشت:ماندگاری و بقای نظام اصل اساسی ماست چرا که بهایی بزرگ بابت آن داده ایم و این نظام باید برای نسل بعد استمرار یابد و به همین دلیل باید با آرامش این دوران را طی کنیم.

وی بیان داشت برای انتخابات مردم خود شعور و آگاهی دارند آما آنچه مهم است تشویق و ترغیب مردم است چرا که هر کس با سلایق و دیدگاهای خود فرد مورد نظرش را انتخاب می کند.

قاسمی فرزاد ابراز داشت: مهم برای مردم انتخاب اصلح است و اگر دشمن در این برهه حساس ذره ای شک و نامیدی را در مردم احساس کند از هر راهی به دنبال اجرای نقشه های جدید برای ملت ایران بر خواهد آمد.

وی در پایان افزود: وظیفه مردم حضور حد اکثر و پر شور برای خلق حماس های دیگر در 24 خرداد است.

کد خبر 2053439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha