۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۰۲

شهردار بندر گناوه به عنوان شهردار برگزیده کشوری انتخاب شد

شهردار بندر گناوه به عنوان شهردار برگزیده کشوری انتخاب شد

گناوه – خبرگزاری مهر: شهردار بندر گناوه، در جشنواره تخصصی شوراها و شهرداران ایران به عنوان شهردار برگزیده کشوری انتخاب شد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره تخصصی شوراها و شهرداران کشور و اولین دو سالانه سمینار توسعه ایران به مدت دو روز در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

شهردار بندر گناوه گفت: اولین سمینار دو سالانه توسعه ایران با هدف رشد و توسعه شهری، ارزیابی عملکرد شهرداران، شهرداری ها و شوراها، افزایش آگاهی مسئولان اجرایی در راستای طرح توانمند سازی نمایندگان شورا، شهرداران، متخصصان، فرمانداران و ارائه جدیدترین تجربیات در زمینه‌های مدیریت شهری، بحران و شهر الکترونیک برگزار شد.

محمدی ادامه داد: با توجه به ارزش والای خدمات شهرداری‌ها و شوراها در عرصه عمران و آبادنی شهرهای کشور این سمینار از شهرداران به عنوان سردمداران فعالیت‌ها، مدیریت و تصمیمات شهری در خصوص مسائل مهم و اتخاذ سیاست‌های بهینه شهری به انتخاب و تقدیر از شهرداران و شوراهای برتر در سطح استان‌ها و کشور پرداخت.

وی اضافه کرد: با عنایت به در نظر گرفتن و بررسی شاخصه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری، مدیریت شهری و شهر الکترونیک و ... به‌ویژه ارائه خدمات ارزنده شهری آن شهرداری توسط کمیته داوران جشنواره تخصصی شوراها و شهرداران ایران بنده نیز به عنوان شهردار بندر گناوه به نمایندگی از مجموعه توانمند این شهرداری به عنوان شهردار برگزیده کشور انتخاب شدم.

محمدی خاطرنشان ساخت: در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس بلورین از شهردارن برتر کشوری تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این افتخار بزرگ تنها در سایه همدلی و همکاری مجموعه پرتوان، متخصص و کارآمد شهرداری بندر گناوه و همراهی و همیاری مردم دوست داشتنی و قدرشناس بندر گناوه محقق شده است.

شهردار بندر گناوه در پایان گفت: کسب این افتخار باعث انگیزه مضاعف ما در خدمت رسانی بیشتر، بهینه و شایسته به مردم شریف بندر گناوه خواهد شد.

کد خبر 2053940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha