۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

تعبیه باک 4000 لیتری کامیون‌ها برای قاچاق سوخت

تعبیه باک 4000 لیتری کامیون‌ها برای قاچاق سوخت

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: در برخی از مرزها کامیون‌هایی با تعبیه باک 4000 لیتری اقدام به قاچاق سوخت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبدالهی امروز در نشست استانداران و روسای کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های غرب و شمال غرب کشور با بیان اینکه ما در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: هم اکنون تعداد مرزهای هوایی و رسمی به 154 نقطه مرزی رسیده که اداره و کنترل آنها کار سختی است.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور افزود: برخی از کالاهایی که به صورت قاچاق از کشور خارج می شود، در انحصار دولت یا دستگاه خاصی است که از جمله آن سوخت است.

وی گفت: در برخی از مرزها مانند مرز بازرگان کامیون‌هایی داشتیم که اقدام به قاچاق سوخت می کردند و باک 4000 لیتری برای خود تعبیه کرده بودند.

همچنین مهدی ابویی در این نشست از کاهش میزان قاچاق دام در استان سیستان و بلوچستان به حدود 5 هزار راس خبرداد و گفت: همچنین درخواست کرده ایم که قرنطینه های دامی در استانهای غربی ایجاد و ورود و خروج دام قائده و قانونمند شود.

معاون ستادمرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اجرای طرح خوداظهاری در مورد میزان سوختی که از طریق باک ها خودروها در مرزها جابه جا می شود، خبرداد و گفت: براساس آن سهمیه ای که در نظر گرفته شده است 150 لیتر است.

وی بر تعیین یک مسئول در تمام پایانه ها تاکید کرد و گفت: دستگاه ها باید تحت مدیریت واحد کار کنند.

 

کد خبر 2054002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha