۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

جاي نگراني نيست/

امکانات بهداشتي درمانی مورد نیاز در منطقه زلزله‌زده بشاگرد فراهم شد

امکانات بهداشتي درمانی مورد نیاز در منطقه زلزله‌زده بشاگرد فراهم شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امکانات بهداشتي درمانی مورد نیاز در منطقه زلزله فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد شکاری ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهرستان بشاگرد در جمع خبرنگاران بیان داشت: اقدامات بهداشتی برای ضدعفونی، بهداشت محیط و مواد غذایی، آب و جلوگیری از انتشار بیماری‌های شایع همچون مالاريا در منطقه زلزله‌زده شهرستان بشاگرد انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان گفت: خدمات و امکانات درمانی مورد نیاز برای حادثه دیدگان زلزله‌زده در شهرستان بشاگرد مستقر شده است و جاي هيچ نگراني نيست.

شكاري افزود: اکیپ‌های معاونت‌های بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در منطقه زلزله زده حضور دارند وخدمات بهداشتي درماني را ارائه مي‌دهند.

وی با اشاره به اينكه پيشگيري ازشيوع بيماريهاي واگير از اولويت دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان است،  تصریح کرد: خوشبختانه مصدومان زلزله به صورت سرپایی در بيمارستان شهرستان بشاگرد درمان شده اند.

وي اظهار کرد: در زمینه تامين دارو، تجهیزات پزشکی، كادر درماني و دیگر اقلام مورد نیاز در شهرستان فراهم شده است و روند ارايه خدمات بهداشتي درماني ادامه دارد.

 

 

کد خبر 2054026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha