۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

گزارشی از تمرین امروز شاگردان ولاسکو؛

تیم ملی والیبال و 120 دقیقه تمرین روی سرعت و عبور از دفاع

تیم ملی والیبال و 120 دقیقه تمرین روی سرعت و عبور از دفاع

بازیکنان تیم ملی والیبال صبح امروز تمرینات خود را با تمرکز بر روی پاس های سرعتی و عبور دادن پاس ها از سه دفاع پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال که برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی آماده می شود، صبح امروز دوشنبه تمرینات خود را در محل فدراسیون والیبال پیگیری کرد. در جلسه تمرینی امروز که به بازیکنان گروه الف تیم ملی اختصاص داشت تاکید بر روی پاس های سرعتی و همچنین عبور دادن پاس ها از سه دفاع در دستور کار قرار داده شد.

16 بازیکن حاضر در این جلسه تمرینی، 15 دقیقه ابتدایی تمرین را به حرکات کششی جهت گرم کردن اختصاص دادند سپس بدون توپ تاکتیک های والیبال را اجرا کردند. در ادامه این جلسه تمرینی بازیکنان در قالب دو گروه به انجام بازی والیبال پرداختند.

در مرحله اول انجام بازی والیبال دادن پاس های سرعتی و تنوع در انجام این کار در دستور کار بازیکنان قرار داده شد. در مرحله دوم هم پاس دادن توپ های برگشتی و عبور دادن آنها از سه دفاع مورد توجه قرار داده شد. در این میان خولیو ولاسکو به دفعات بازیکنان را فراخواند تا نکات لازم را به آنها گوشزد کند. جلسه تمرینی امروز بازیکنان 120 دقیقه ادامه داشت که البته 10 دقیقه انتهایی آن به سرد کردن اختصاص یافت. خولیو ولاسکو، خوان سیچلو، حسین معدنی و ناصر شهنازی مربیانی بودند که این جلسه تمرینی را زیر نظر داشتند.

کد خبر 2054057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha