۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

همزمان با پایان سال تحصیلی/

همایش بزرگ حرفه آموزی دانش آموزی در قم برگزار شد

همایش بزرگ حرفه آموزی دانش آموزی در قم برگزار شد

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با پایان سال تحصیلی 91 همایش بزرگ حرفه آموزی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش حرفه آموزی دانش آموزی همزمان با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و آغاز اوقات فراغت با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم و حقگویان مدیرکل حرفه آموزی این نهاد، با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم برگزار شد.

عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم در این مراسم، با تأکید بر اینکه همایش بزرگ حرفه آموزی دانش آموزان تحت حمایت گام مهمی برای عرض اندام آنها در عرصه اقتصادی کشور است گفت: دانش آموزان می‌توانند با کسب هنری که در مسیر کار، آینده و سرنوشت خود و کشورشان مؤثر باشد و ارتقاء توانائیهایشان به جامعه خود خدمت کنند.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌های حماسه سیاسی در سال 92 انتخابات پیش رو است که شما هم می‌توانید با تحلیل مسائل روز در بین دوستان و خانواده خود در حماسه سهیم باشید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در ادامه خطاب به دانش آموزان حاضر در همایش حرفه آموزی گفت: این همایش گام بزرگی برای عرض اندام شما دانش آموزان در عرصه اقتصادی است.

جلالی استفاده به موقع از فرصت‌های شغلی را یادآور شد و گفت: شما دانش آموزان باید از هم اکنون ضمن کنترل گفتار و رفتار خود با خودباوری و خودیابی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنید.
 

کد خبر 2054097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha