۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

هاشم‌زاده خبر داد:

کشف شش میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار در کنگان

کشف شش میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار در کنگان

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندهي انتظامي شهرستان کنگان از کشف شش میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار در کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خليفه هاشم‌زاده بعداز ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر دپوي کالاي قاچاق در يكي از خيابان‌هاي شهر کنگان، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و تلاش برای کشف و ضبط آن آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگان افزود: با انجام تحقيقات و شناسائي انبار مورد نظر، تيم ويژه‌اي از ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضائي، به بازرسي از انبار فوق پرداختند.

وی به کالاهای کشف شده در این انبار اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسي از اين انبار، انواع کالاي قاچاق شامل 200کارتن ويتامين سي، 621 کارتن کمپوت آناناس، 34 کارتن کنسرو ذرت، 186 کارتن آدامس و 135 کارتن نوشيدني آلوورا کشف شد.

سرهنگ هاشم‌زاده ادامه داد: همچنین 29 کارتن پودر شربت،10 کارتن مانيتور ال سي دي خودرو، چهار کارتن ضبط و پخش خودرو، 11 کارتن لوازم آرايشي،120 ثوب شلوار جين و 85 کارتن کفش از دیگر کالاهای کشف شده از این انبار است.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگان در ادامه بیان داشت: در اين راستا يك نفر به نام "حسين-ر" دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده به منظور سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

وی با قدرداني از همكاري مردم در كشف پرونده‌هاي قاچاق كالا، تصريح كرد: همکاران ما در پليس مبارزه با قاچاق کالا در سالي كه به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري ناميده شده، گام‌هاي محكم و جدي را براي مقابله با قاچاقچيان كالا بر خواهند داشت.

کد خبر 2054208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha