۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

پیروزمنش خبر داد:

اعزام بسکتبالیست معلول قمی به مسابقات قهرمانی آسیا

اعزام بسکتبالیست معلول قمی به مسابقات قهرمانی آسیا

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم از اعزام بسکتبالیست معلول قمی به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی پیکارهای جهانی بسکتبال با ویلچر، تصریح کرد: یکی از ملی پوشان ورزش جانبازان و معلولین استان قم در تیم های ملی زیر مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشورمان، در رشته بسکتبال با ویلچر است.

وی ادامه داد: البته ورزش جانبازان و معلولین قم آنقدر غنی و دارای پتانسیل بالا است که در تیم های ملی والیبال نشسته، شنا و تیراندازی با کمان نیز ملی پوش دارد اما جای بسکتبال با ویلچر در بین ورزش های دارای ملی پوش برای هیئت ما کم بود.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: با درخششی که سال قبل تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور داشت، اکنون یک ملی پوش در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان از قم حضور دارد.

وی اضافه کرد: محمد محمدنژاد که در پیکارهای فصل قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور عضو تیم ایثار قم بود و پیراهن شماره 16 این تیم را بر تن می کرد، با توجه به بازی های خوبی که در لیگ برتر انجام داده اکنون یکی از ملی پوشان تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا به شمار می رود.

پیروزمنش با بیان اینکه تیم ملی کشورمان از هجدهم خرداد ماه در مسابقات آسیایی و انتخابی پیکارهای جهانی حضور می یابد، در ادامه ابراز داشت: محمدنژاد از زمانی که اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین رده سنی جوانان کشورمان تشکیل شده در اردوی تیم ملی حضور دارد و قطعا با توجه به توانایی های بالایی که نشان داده یکی از ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی در تهران، یاد آور شد: در حال حاضر هفتمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در تهران در جریان است و 14 بازیکن از استان های مختلف در اردو حضور دارند و از قم نیز محمدنژاد در این اردو است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم تصریح کرد: رقابت‌هایی که قرار است تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان به آن اعزام شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که موفقیت تیم ملی در این پیکارها و انشاءالله قرار گرفتن در بین سه تیم برتر، موجب راهیابی ملی پوشان کشورمان به مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان می شود.
 

کد خبر 2054908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha