۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۲

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

کار بزرگ نماینده تایلند برابر بنیادکار/ قطری‌ها ناکام ماندند

کار بزرگ نماینده تایلند برابر بنیادکار/ قطری‌ها ناکام ماندند

روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست تیم‌های مدعی بنیاد کار و الغرافه قطر و همچنین توقف خانگی دیگر نماینده قطر به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز اول دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌‎شنبه شب با برگزاری دو دیدار به اتمام رسید که در یکی از این مسابقات تیم فوتبال الشباب عربستان موفق شد در قطر تیم الغرافه را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد و گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی بردارد. "سباستین" و "ناصر الشمرانی" برای الشباب گلزنی کردند و تک گل تیم الغرافه توسط "مارک برشیانو" به ثمر رسید.

در دیگر بازی این مرحله، تیم الجیش قطر در خانه خود با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل الاهلی عربستان متوقف شد. ابتدا "مواتینز الموسی" نماینده عربستان را با یک گل جلو انداخت ولی "مارتین اندرسون" در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

تیم بوریرام یونایتد تایلند دیگر تیم موفق دیدارهای روز نخست مرحله یک هشتم نهایی بود. نماینده تایلند در خانه خود توانست با نتیجه 2 بر یک تیم بنیادکار ازبکستان را شکست بدهد تا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به یک تساوی نیاز داشته باشد. "ژوژین" و "سامری" برای تیم یونایتد گلزنی کردند و تک گل بنیادکار را "تاران" به ثمر رساند.

همچنین تیم بیجینگ گوان چین هم در خانه خود به مصاف اف‌سی سئول کره‌جنوبی رفته بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. به نظر می‌رسد تیم سئول کار دشواری برای بازی برگشت و صعود به مرحله بعدی نداشته باشد.

- دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* سنترال کست مارینرز استرالیا - گوانگجو اورگراند چین، ساعت 14، ورزشگاه سنترال کست استرالیا
* جئونبوک موتوز کره‌جنوبی - کاشیوا ریسول ژاپن، ساعت 14:30، ورزشگاه جئونجو ورد کاپ کره‌جنوبی
* الشباب امارات - استقلال ایران، ساعت 20:10، ورزشگاه مکتوم بین رشید
* الهلال عربستان - لخویا قطر، ساعت 22:30، ورزشگاه شاهزاده بن فهد

کد خبر 2055283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha