۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

کریم انصاری‌فرد:

رفتن به جام جهانی غیرممکن نیست/ خدا را شکر دعوت شدم

رفتن به جام جهانی غیرممکن نیست/ خدا را شکر دعوت شدم

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ایران در مسابقات انتخاباتی جام جهانی گفت: با اینکه شرایط سختی مقابل تیم ایران قرار گرفته اما رفتن به جام جهانی غیرممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال که در زمین کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این فاز اول اردوها است که از امروز شروع شده است امیدوارم تمرینات خوبی را برای دیدارهای آینده پشت سر بگذاریم. مردم دعا کنند تا این 3 بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم و راهی جام جهانی شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس صعود را برای تیم ایران قائل هستید؟، افزود: با اینکه شرایط خیلی سختی پیش روی تیم ملی ایران قرار گرفته است اما رفتن به جام جهانی غیرممکن نیست. همه تیم‌ها شانس دارند و ما هم مستثنی نیستیم باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

این بازیکن در خصوص دعوت دوباره خود به اردوی تیم ملی یادآور شد: من تنها یک اردو را غایب بودم و این در 4 سال گذشته برای نخستین بار بود که به اردو دعوت نشده بودم. خدا رو شکر که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و هر چه در توان دارم برای تیم کشورم می‌گذارم.

انصاری‌فرد همچنین در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل عمان گفت: نخستین بازی ما مقابل قطر است که یک تیم عربی بوده و باید یک تیم همسطح با قطر را انتخاب می‌کردند. عمان تیم خوبی است، ضمن اینکه شرایط آب و هوایی مشابهی با قطر دارد. به نظرم عمان از نظر فنی هم در سطح خوبی بازی می‌کند و امیدواریم در این بازی تدارکاتی خواسته‌های کادر فنی را برآورده سازیم.

کد خبر 2055437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha