۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

آیت الله نوری همدانی:

آیت الله زنجانی عمر خود را صرف اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) کرد

آیت الله زنجانی عمر خود را صرف اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) کرد

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی، گفت: آن مرحوم عمر خود را صرف اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی‌الدار

حضرت مستطاب آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی«دامت برکاته»

ارتحال عالم ربانی حضرت مستطاب آیت‌الله‌العظمی آقای سید عزالدین حسینی زنجانی «اعلی الله تعالی مقامه» فقیهی که عمر پربرکت خود را در تدریس و تعلیم و تربیت و تصنیف و تالیف و اشاعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت‌(ع) سپری کرد به حوزه علمیه و فقها و علمای معظم مشهد مقدس و مردم متعهد آن سامان مخصوصا به جنابعالی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقیه عالی مقام علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

آیت‌الله زنجانی عمر خویش را در نشر علوم اهل‌بیت‌(ع) سپری کرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نیز با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید عزالدین زنجانی(ره) را به حوزه‌های علمیه و به ویژه علمای خراسان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:  

انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات عالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه یا یسدها شیء

ارتحال تاسف‌بار حضرت آیت‌الله‌العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی‌(ره) که عمر پربرکت خویش را در نشر معارف الهی و علوم اهل‌بیت‌(ع) سپری نموده و پس از نیم قرن تلاش علمی، دعوت حق را لبیک گفت موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

این ضایعه مولمه را به ساحت قدسی حضرت بقیةالله الاعظم‌(عج) مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید حوزه‌های علمیه خاصه حوزه علمیه خراسان، شاگردان و بیت معظم‌له تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیث برای آن عالم فقیه وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

 

کد خبر 2055526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha