۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

برقی:

صندوق بیمه محصولات کشاورزی در پرداخت خسارات کشاورزان تسریع کند

صندوق بیمه محصولات کشاورزی در پرداخت خسارات کشاورزان تسریع کند

بناب - خبرگزاری مهر: فرماندار بناب از خسارت 100 میلیارد تومانی به باغات این شهرستان خبر داد و پرداخت سریع خسارت باغداران از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید برقی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی بناب گفت: در اثر سرمای بهاره باغات این شهرستان بین 50 الی 100 درصد خسارت دیده اند.

وی همچنین گفت: برای توسعه زیرساخت های کشاورزی شهرستان 78 فقره پرونده تشکیل شده است  وافزود:  29 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های توسعه کشاورزی در طول یکسال گذشته در این شهرستان پرداخت شده است.

برقی ادامه داد: علاوه براین ، 50 پرونده نیز با 90 میلیارد ریال اعتبار درحال تکمیل است.

مدیرجهادکشاورزی بناب نیز در این نشست از موافقت ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان با اجرای سه طرح کشاورزی و دامداری خبرداد و گفت: واچذاری 50 هکتار از زمینهای قره قشلاق برای پرورش شتر، توسعه یک واحد مرغداری با ظرفیت 20 هزار قطعه و نیز توسعه کشت محصول زعفران طرحهایی بودند که در این جلسه به تصویب رسید.

جعفر صادقی خواستار تصمیم گیری درخصوص چاههای غیرمجاز درشهرستان شد و از کشاورزانی که چاه غیرمجاز دارند، خواست با ثبت نام در سامانه اینترنتی از اداره امورآب تأییدیه گرفته و سوخت مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی تعداد چاههای غیرمجاز کشاورزی را درشهرستان بناب 4 هزار و 500 حلقه اعلام کرد.

کد خبر 2055668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha