۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

مهرداد پولادی در گفتگو با مهر:

یک روز از یحیی بت ساختند و بعدا نابودش کردند/ کفش شجاعی از اسپانیا رسید

یک روز از یحیی بت ساختند و بعدا نابودش کردند/ کفش شجاعی از اسپانیا رسید

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام حمایت از عملکرد یحیی گل‌محمدی گفت: یک روز از یحیی بت ساختند و بعدا هم نابودش کردند.

مهرداد پولادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: فوتبال این است. یک روز از یحیی بت ساختند و روز بعد هم نابودش کردند. به نظرم کارنامه یحیی کاملا خوب بود ولی شرایط طوری پیش رفت که نخواستند او در پرسپولیس بماند.

وی درباره شرایط کنونی این تیم و اتفاقات مربوط به انتخاب سرمربی جدید پرسپویلس خاطرنشان کرد: من یک بازیکن هستم و این مسایل در حیطه وظایف من نیست. مسئولان باشگاه تخصص بیشتری در این باره دارند و بهتر می‌توانند نظر بدهند.

هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از حضورش در پرسپولیس رضایت داشته است؟، تصریح کرد: شرایط من در این تیم خوب بود و اصلا پشیمان نشده‌ام. این باعث افتخار است که پرسپولیس بازی کردم چرا که هواداران پرشماری دارد و تیم بزرگی است.

وی در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده یادآور شد: قراردادم با پرسپولیس تمام شده و بازیکن آزاد هستم. هنوز تصمیمی برای آینده ندارم و نمی‌خواهم به این مسایل فکر کنم. فرصت برای تصمیم‌گیری زیاد است و آن را به بعد از بازی‌های تیم ملی موکول کرده‌ام. در شرایط کنونی تنها می‌خواهم به تیم ملی فکر کنم و حتی اگر پیشنهادی هم به دستم برسد به آن رسیدگی نمی‌کنم چرا که می‌خواهم تمرکزم را برای تیم ملی حفظ کنم.

پولادی در خصوص آخرین وضعیت پای مصدوم خود هم افزود: سه هفته است که پایم را در گچ قرار داده‌ام و در این مدت تنها به وزنه زدن پرداختم. آقای کی‌روش با این وضعیت به من اعتماد کرد و مرا به اردو دعوت کرد. حالا هم به بدنسازی می‌‎پردازم و قرار است دکتر موحدی پزشک متخصص من با معیانه از پای مصدومم نظر نهایی را اعلام کند.

وی همچنین یادآور شد: هنوز نمی‌دانم که قرار است گچ پایم را باز کنند یا نه و اصلا نمی‌دانم که از چه زمانی باید چه تمریناتی را انجام دهم. همه چیز را پزشک متخصص مشخص می‌کند.

هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس در خصوص کفش مخصوصی که قرار بود مسعود شجاعی برای وی از اسپانیا بفرستد، گفت: مسعود زحمت کشید و کفش را برایم فرستاد. این کفش ویژه طبی است که در ایران وجود ندارد و واقعا از او تشکر می‌کنم. البته هنوز نمی‌دانم این کفش چقدر قیمت دارد و بهرحال باید هزینه‌اش را بعدا به مسعود پرداخت کنم.

کد خبر 2055787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha