۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۹

جنگی:

900 نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف رشتخوار ثبت‌نام کردند

900  نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف رشتخوار ثبت‌نام کردند

رشتخوار- خبرگزاری مهر: فرماندار رشتخوار گفت: 904 نفر از این شهرستان در طرح سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم جنگی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با حضور اعضای ستاد سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در محل فرمانداری شهرستان رشتخوار اظهارکرد: از این تعداد 674 نفر در سایت رسمی مسابقات ثبت‌نام و بقیه در حال ثبت‌نام در سایت هستند.

وی اعلام کرد: 79 درصد افراد ثبت‌نام کننده روستایی و باقی شهری و 72 درصد از آنها خواهران و باقی برادران هستند.

رئیس ستاد سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: 60 درصد از ثبت‌نام کنندگان در مقطع شکوفه‌ها و باقی در مقطع بزرگسالان هستند که سن خردسال‌ترین ثبت‌نام کننده 8 سال و سن بزرگ‌ترین آنها 72 سال است.

جنگی بیان کرد: بیشترین افراد در رشته مفاهیم قرآن ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های همه اعضای ستاد به‌ویژه دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکنون رتبه ششم را در سطح استان، در زمینه ثبت‌نام از متسابقین قرآنی داریم که این تلاش و همت باید مضاعف شود.

در ادامه نشست خبری ذبیح‌الله ابراهیمی سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار توضیحاتی درخصوص اقدامات صورت گرفته پیرامون مسابقات قرآن کریم از ابتدای سال جاری در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، تشکیل جلسات، نحوه ثبت‌نام و تعداد ثبت‌نام کنندگان ارائه کرد.

در پایان نشست نیز سایر اعضای ستاد مسابقات به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات پرداختند.

کد خبر 2056353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha