۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

نصرتی:

تهاجمات دشمنان در آستانه انتخابات در فضای سایبری متمرکز شده است

تهاجمات دشمنان در آستانه انتخابات  در فضای سایبری متمرکز شده است

تبریز – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری دشمنان نظام تمام تمرکز خود را بر روی تهاجم از طریق فضای سایبری و حوزه جنگ نرم به کار بسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نصرتی عصر پنجشنبه در نشست کارشناسان پدافند غیرعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های استان، اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد صحنه آزمایش بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود زیرا تمام دشمنان در سراسر جهان چشم خود را به نتایج این انتخابات دوخته اند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل مراکز سایبری در تمامی دستگاه های اجرایی استان گفت: در موقعیت کنونی تمامی مسئولان کشوری باید دست در دست هم دهند تا به موقع از اهداف شوم دشمنان آگاه شده و تمامی توطئه های آنان را در نقطه اولیه از بین ببرند.

نصرتی ادامه داد: اقدام به موقع این افراد بسیار حساس بوده و می تواند از فتنه هایی نظیر فتنه 88 به خوبی جلوگیری کند.

وی با بیان اهمیت دستاوردهای پدافند غیرعامل در تمامی جوامع گفت:  امروز ایران در نقطه کانونی پیشرفت تمدن اسلامی قرار داشته و تمامی توجهات به سوی این کشور جلب شده به همین دلیل وجود تدابیر مناسب امنیتی در داخل کشور لازم و ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سیاری از کارشناسان سیاسی در سراسر جهان به قدرت سیاسی ایران اعتراف کرده اند و این کشور را مایه به خطر افتادن ترتیبات امنیتی کشورهای سلطه گر همانند آمریکا می دانند.

وی با بیان اینکه دفاع غیرعامل سبب وارد آمدن اسیب های جبران ناپذیر به بدنه دشمن می شود، گفت: اگر تمامی زمینه های مناسب دفاعی در داخل کشور فراهم باشد دشمنان نمی توانند از هیچ سوراخی به مسائل حساس کشور دست یابند و این امر سبب اتلاف وقت و روحیه آنان می شود.

کد خبر 2056551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha