۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

خادم پیر:

15میلیارد ریال اعتبار در راستای آسفالت معابر در منطقه هشت مشهد اختصاص یافت

15میلیارد ریال اعتبار در راستای آسفالت معابر در منطقه هشت مشهد اختصاص یافت

مشهد - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه هشت مشهد از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار در راستای ساماندهی آسفالت معابر در منطقه هشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خادم پیر صبح جمعه در محل شهرداری منطقه هشت با اشاره به انجام عملیات لكه گيري و روكش معابر در سطح منطقه اظهار کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود، عملیات عظیم بهسازی و روکش آسفالت معابر با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد به منظور افزايش حال رفاه شهروندان و مناسب سازي محيط شهري،  در حال انجام است.

شهردار منطقه هشت افزود: در راستا افزايش سطح رضايتمندي و بهبود رفت و آمد شهروندان هسته مرکزی شهر و نظر به اهمیت استراتژیک منطقه در هسته اداری و تجاری و زیارتی شهر مشهد، عملیات عظیم بهسازی و روکش آسفالت معابر منطقه هشت با مشاركت اداره فني و عمران در شهرداري منطقه هشت در حال  اجرا است.

خادم پیر بیان کرد: با هدف جلب رضايت مردمي و همچنين ارتقاي سطح كيفي معابر و خدمت رساني هر چه بيشتر به شهروندان از سوي اداره فني عمران طرح بهسازي و مرمت خيابان ها و محلات شهرداري منطقه هشت آغاز شد.

وی افزود: آسفالت و بهسازي معابر اصلی و فرعي منطقه به عنوان يك اولويت كاري در دستور كار شهرداري قرار دارد و براي عمران و نوسازي شهر برنامه‌هاي مختلفي از سوي شهرداري بر مبنای برنامه‌های تعیین شده به مرور در طول سال جاري تحقق مي‌يابد که با لکه گیری و آسفالت خیابانهای فرعی سطح منطقه در همین راستا گام برداشته ایم.

شهردار منطقه هشت گفت: این طرح در خيابان هاي شهيد فیاض بخش، امام خمینی، آخوند خراسانی، سعدی، مدرس، کوچه فتاح خان و دیالمه به پايان رسيده که طی آن 3250 تن آسفالت ریخته شده است.

کد خبر 2056626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha