۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

قنبرزاده در گفتگو با مهر:

مشکلی برای جدایی ابراهیم‌زاده وجود ندارد/ انتخاب‌های گذشته ما درست بود

مشکلی برای جدایی ابراهیم‌زاده وجود ندارد/ انتخاب‌های گذشته ما درست بود

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه این هنر مدیریتی است که با هزینه و بودجه کم و بستن تیمی متعادل، این باشگاه توانسته است نتایج خوبی را در سه دوره گذشته لیگ برتر به‌دست آورد، گفت: قرارداد منصور ابراهیم‌زاده با باشگاه نفت به پایان رسیده و مشکلی برای جدایی‌اش وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه قرارداد منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم نفت تهران با این تیم به پایان رسیده و این مربی برای سفر زیارتی راهی کربلای معلی شده است، روز پنجشنبه نماینده تام الاختیارش با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کرد و حتی محمد رویانیان هم از ابراهیم‌زاده به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری سرخپوشان خبر داد.

منصور قنبرزاده در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: قرار است امروز منصور ابراهیم‌زاده به ایران باز گردد و پس از بازگشت نشستی با او خواهیم داشت. ما با آقای ابراهیم‌زاده دوست هستیم و پس از بازگشت به ایران تکلیفش با باشگاه نفت کاملا مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: قرارداد منصور ابراهیم‌زاده با باشگاه نفت به پایان رسیده و مشکلی برای جدایی‌اش وجود ندارد. البته همچنان امیدواریم بتوانیم با این مربی همکاری خود را ادامه دهیم ولی اگر از باشگاه نفت هم جدا شود، برایش آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: اینکه سرمربیان تیم نفت پس از موفقیت در این تیم به تیم‌های مطرح ایران می‌روند، نشان می‌دهد انتخاب ما درست بوده است. شما قطعا شنیده‌اید حسین فرکی اعلام کرده است 5 سال سر نخواستنش دعوا بود اما الان گزینه اکثر تیم های مطرح ایران است.

وی اضافه کرد: زمانی که پس از دوری چند ساله از فوتبال فرکی را به نفت آوردیم، خیلی‌ها به ما ایراد گرفتند. او توانست تیمی که از لیگ دسته اول آمده بود را حفظ و در یازدهمین دوره لیگ برتر هم در هفته پایانی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. اتفاقی که امسال هم رخ داد و این نشان می‌دهد انتخاب‌ها و عملکرد ما صحیح بوده است.

قنبرزاده همچنین تاکید کرد: این یک هنر مدیریتی است که با هزینه و بودجه کم و بستن تیمی متعادل، توانستیم نتایج خوبی را در سه دوره گذشته لیگ برتر به دست آوریم.

وی با تاکید بر اینکه شنیده است در نشست هیات مدیره امروز پرسپولیس وضعیت ابراهیم‌زاده مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: به هر صورت اگر ابراهیم‌زاده از نفت جدا شود، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم و بهترین گزینه را به عنوان سرمربی آینده تیم نفت انتخاب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان گفت: هدف ما امسال ادامه روند موفقیت آمیز گذشته است و سعی داریم با استفاده از منابع مالی مشخص و استفاده از بازیکنان جوان و لیگ دسته اولی حضور موفقی در لیگ سیزدهم داشته باشیم و بار دیگر بازیکنان جدید را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

کد خبر 2056675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha