۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

حجت الاسلام محمدیان:

انتخاب اصلح زمينه ساز سعادت جامعه و توسعه كشور است

انتخاب اصلح زمينه ساز سعادت جامعه و توسعه كشور است

اسفراين - خبرگزاري مهر: امام جمعه اسفراين با اشاره به انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري گفت: انتخاب اصلح از جانب مردم، زمينه ساز سعادت جامعه و توسعه كشور مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قدير محمديان در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته اسفراين عنوان كرد: تجربه ثابت كرده كه در سايه انتخابي اصلح و شايسته، كشور به سوي توسعه و پيشرفت و جامعه به سمت سعادت گام بر مي دارد.

وي اضافه كرد: ممکن است بر اثر غفلت و ناآگاهي، انتخابات به گذرگاهي براي نابودي جامعه و متضرر شدن كشور بدل شود.

حجت الاسلام محمديان افزود: با وجود تمامي شادكامي هايي كه بيش از 30 انتخابات گذشته در نظام اسلامي به جاي گذاشته است، تعدادي از انتخابات ها همانند انتخابات رياست جمهوري سال 88 برخي تلخ كامي ها و ناراحتي هايي نيز براي ملت و كشور به بار آورده است.

وي با اشاره به جوسازي هاي موجود در فضاي انتخاباتي كشور با هدف دو قطبي كردن اين انتخابات، اظهار داشت: يقينا اين افراد مردم ايران را به خوبي نشناخته اند و نمي دانند كه مردم اين كشور در هيچ مسئله اي به جز مسئله ولايت پذيري قابل پيش بيني نيستند.

خطيب نماز جمعه اسفراين افزود: دشمنان نظام اسلامي با جوسازي هاي متعدد در پي انتخاب كسي هستند كه كشور را به سمت ضعف و سياست هاي استعماري بكشاند و در اين زمينه لازم است مردم بصير ايران، با انتخابي اصلح مانع از تحقق اهداف دشمنان داخلي و خارجي شوند.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: مردم تلاش کنند فردی شایسته و برخوردار از همت جهادی را برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزینند.

کد خبر 2056789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha