۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۰

ادامه بارش های پراکنده در نیمه شمالی کشور تا روز دوشنبه

ادامه بارش های پراکنده در نیمه شمالی کشور تا روز دوشنبه

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تدوام بارش ها ی پراکنده در نیمه شمالی کشور تا روز دوشنبه خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که امشب در برخی مناطق نیمه شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می دهد و بارش در شمال غرب و شمال شرق شدت بیشتری خواهد داشت.

به گفته وی، امشب بارش در استان های اردبیل، شمال سمنان و شرق مازندران از شدت بیشتری برخوردار است همچنین در برخی مناطق جنوب، مرکز و شرق کشور از جمله برخی نقاط استان های ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان  باد و گرد و خاک  موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

امیدوار اظهار داشت: فردا سامانه بارشی در شمال شرق کشور و برخی مناطق شمال غرب فعال خواهد بود و بارش در استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت بیشتری دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز یکشنبه در شمال غرب و به تدریج  دوشنبه درتمام نیمه شمالی کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: در سه روز آینده دریای عمان و خلیج فارس به ویژه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و طوفانی خواهد بود.

امیدوار یاد آور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات است بیشینه  و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 26 و 16 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 2056864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha