۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۵۱

با اعلام سرمربی سپاهان/

محمود کریمی دستیار کرانچار می‌ماند/ منتفی شدن حضور مربی خارجی در سپاهان

محمود کریمی دستیار کرانچار می‌ماند/ منتفی شدن حضور مربی خارجی در سپاهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: بر خلاف شایعاتی که طی ماه‌های گذشته در مورد حضور دستیار خارجی در تیم سپاهان به گوش می‌رسید، سرمربی تیم اصفهانی اعلام کرد که محمود کریمی برای فصل آینده نیز دستیار او خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی، مهاجم سابق تیم سپاهان از دو فصل پیش و با حضور امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان به عنوان مربی به جمع اعضای کادر فنی تیم سپاهان اضافه شد.

این بازیکن که پیش از این یکی از مهاجمان گلزن تیم سپاهان به شمار می‌رفت در دوران حضور قلعه‌نویی در سپاهان به عنوان دستیار وی مشغول فعالیت بود و پس از آن در زمان لوکا بوناچیچ هم به عنوان مربی در کادر فنی تیم سپاهان فعالیت می‌کرد.

کریمی از میانه‌های فصل گذشته و پس از جدایی علیرضا مرزبان از تیم سپاهان به عنوان دستیار اول زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم اصفهانی به فعالیت مشغول شد و اعتقاد کرانچار به او باعث شد که تا پایان فصل هیچ مربی به جمع اعضای کادر فنی تیم سپاهان اضافه نشود.

در حالیکه گفته می‌شد کرانچار در صدد است که برای فصل آینده یک مربی خارجی به جمع مربیان و اعضای کادر فنی سپاهان اضافه کند، او بعد از امضای قرارداد با باشگاه سپاهان اعلام کرد که نیازی به اضافه کردن دستیار خارجی ندارد و محمود کریمی به عنوان دستیار او در تیم اصفهانی به فعالیت مشغول خواهد بود.

البته سرمربی تیم اصفهانی اعلام کرده که برای فصل آینده نیاز به یک مربی بدنساز مناسب دارد و از مسئولان تیم خواست که زمینه حضور یک متخصص بدنساز در تیم سپاهان را فراهم کند.

کرانچار سه‌شنبه هفته گذشته قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد.

کد خبر 2056935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha