۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

فرماندار انزلی در گفتگو با مهر:

برای فصل آینده ملوان را جوان می‌کنیم/ تکلیف سهام بزودی مشخص می‌شود

برای فصل آینده ملوان را جوان می‌کنیم/ تکلیف سهام بزودی مشخص می‌شود

فرماندار انزلی با بیان اینکه بزودی تکلیف سهام این باشگاه مشخص خواهد شد گفت: هر فردی که خواهان خرید سهام این باشگاه است باید با هیات مدیره و مسئولان ملوان وارد مذاکره شود.

سعادتمند داودی امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت سهام تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بعد از اینکه در جلسه ای با آقای هدایتی ایشان تاکید کردند دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در فوتبال ندارد مقرر شد سهام این باشگاه به افرادی واجد شرایط واگذار شود. البته آقای هدایتی پذیرفتند بدهی های این فصل را بدهند و 25 درصد از قرارداد بازیکنان فصل آینده را هم پرداخت کند.

وی با بیان اینکه کمیته ای متشکل از نماینده انزلی در مجلس، رئیس شورای شهر انزلی، رئیسه هیات فوتبال، فرماندار و مدیرعامل باشگاه امور مربوط به این تیم را پیگیری خواهد کرد در مورد فروش سهام این باشگاه گفت: افرادی که متقاضی خرید سهام باشگاه ملوان هستند باید از طریق این کمیته وارد مذاکره شوند و اینطور نیست که هرکس به خودش اجازه بدهد قبل از مذاکره و رسیدن به نتیجه نهایی از ملوان استفاده ابزاری کند.

فرماندار انزلی با تاکید بر اینکه هدف مسئولان این تیم جوانگرایی برای فصل آینده است در مورد احتمال تغییرات در کادر فنی سپیدپوشان انزلی گفت: طبیعتا ما در کار فنی دخالت نمی کنیم و امور را به آقای درودگر مدیرعامل باشگاه سپرده ایم. اما قطعا ایشان هم برای انتخاب سرمربی فصل آینده با مسئولان مشورت خواهد کرد. با این حال هدف ما جوانگرایی در ملوان است و تلاش می کنیم تیمی قدرتمند را برای فصل آینده آماده کنیم.

کد خبر 2057249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha