۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۱۳

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خبر داد:

آکادمی فوتبال پرسپولیس در تبریز افتتاح می شود

آکادمی فوتبال پرسپولیس در تبریز افتتاح می شود

تبریز - خبرگزاری مهر: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر افتتاح آکادمی فوتبال این باشگاه در استان آذربایجان شرقی در هفته جاری گفت: از توپ جمع کن تا مدیر باشگاه تراکتورسازی باید بومی باشد.

رضا وطن خواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز سه شنبه به تبریز می آیم تا مدرسه فوتبال پرسپولیس را در استان آذربایجان شرقی افتتاح کنم، پس از آن نیز در نظر دارم با مسئولان باشگاه پتروشیمی جلسه ای در خصوص تیمداری مجدد در رشته فوتبال داشته باشیم.
 
وی افزود: صحبتهای ابتدایی را با آقای ممقانی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی تبریز انجام داده ام تا تیم فوتبال پتروشیمی را دوباره راه اندازی کنیم.
 
وطن خواه که یکی از مربیان مطرح و پیشکسوت فوتبال تبریز به شمار می آید، با اشاره به اینکه آغاز فعالیت مجدد تیم پتروشیمی احتمالا از لیگ دسته دوم باشد، گفت: ما سهمیه لیگ یکی خود را به ماشین سازی داده بودیم و اکنون اگر بخواهیم فعالیت تیم را دوباره آغاز کنیم، با سهمیه دسته دومی تیم ماشین سازی در این دسته بازی خواهیم کرد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه فوتبال استان آذربایجان شرقی سرشار از استعداد است، گفت: تبریز چند تیم فوتبال دارد که می توان این تیم ها را با نیروهای بومی اداره کرد، مثلا در تیم تراکتورسازی باید از توپ جمع کن گرفته تا مدیرعامل باید از نفرات بومی باشد.
 
سرمربی سابق تیم های ملی جوانان، الشعب امارات و پتروشیمی تبریز در این ارتباط ادامه داد: متاسفانه در تبریز جوی ایجاد شده که فوتبالی ها یکدیگر را قبول ندارند، ما مدیران، مربیان و بازیکنان بسیار خوب و توانمندی داریم که می توانند به فوتبال شهرمان کمک کنند.
 
وی ادامه داد: چنانچه شرایط مهیا باشد، به فوتبال تبریز بازخواهم گشت و با کمک فوتبالی های شهرم تلاش خواهم کرد تا زمینه را برای شکوفایی استعدادهای جوانان بیشتر از قبا مهیا کنم.

وطن خواه در خصوص انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس که گفته می شود در حالت سه به سه، با رای هفتم که رای وی است، تصمیم گیری خواهد شد تاکید کرد: تا امشب نظر نهایی خودم را اعلام خواهم کرد اما رای من منصور ابراهیم زاده است که اگر خود وی سرمربیگری در پرسپولیس را قبول کند، فردا رسما معرفی خواهد شد.

کد خبر 2057726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      0 0
      سلام آکادمی تیم پرسپولیس در تبریز افتتاح شد؟ اگه افتتاح شده لطفا اطلاعات بیشتر را ارائه نمایید. با تشکر