۱ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تمرینات تیم ملی هاکی تعطیل است/ در اروپا هم سرمربی سالنی و چمنی یکی است

تمرینات تیم ملی هاکی تعطیل است/ در اروپا هم سرمربی سالنی و چمنی یکی است

سرمربی تیم ملی هاکی ایران با بیان این که در کشورهای اروپایی هدایت تیم های چمنی و سالنی را یک مربی بر عهده دارد، گفت: تمرینات تیم ملی چمنی را تا پایان انتخابات ریاست جمهوری تعطیل کرده ایم.

رجب نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور همزمان خود روی نیمکت تیم‌های ملی سالنی و چمنی خاطرنشان کرد: این کار تداخل ایجاد نمی‌کند. در اروپا هم هدایت هر دو تیم را یک مربی بر عهده دارد. به عنوان مثال سرمربی تیم ملی آلمان که قهرمان سالنی جهان است با تیم چمنی این تیم یکی است. این کار البته خوب است چون بازیکنان همیشه در اختیار مربی هستند و او می‌تواند به خوبی شرایط همه بازیکنان را در هر شرایطی مد نظر قرار بدهد.

وی با اشاره به اردوی اخیر تیم ملی چمنی در شهرستان گچساران اظهار داشت: در این اردو که یک هفته به طول انجامید 32 بازیکن لیگ برتری حضور داشتند. این نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی بود که برگزار شده بود و تا یک سال دیگر که رقابتهای انتخابی بازی‌های آسیایی 2014 کره‌جنوبی برگزار می‌شود فرصت داریم تا بتوانیم تیم چمنی را آماده کنیم. در این اردو همان بازیکنانی که در تیم سالنی حضور داشتند هم شرکت کرده‌اند و تمرینات خود را پی گرفتند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس برای حضور در بازی‌های آسیایی کره قائل هستید، اظهار داشت: قبلا مشکلات سخت افزاری داشتیم و چمن مصنوعی وجود نداشت ولی حالا در شش استان چمن مصنوعی داریم. در همین اردوی اخیر هم فدراسیون با وجود این که مشکلات زیادی داشت ولی در حد توان امکانات خوبی را فراهم کرد. ما امیدواریم در این یک سال باقی مانده تا شروع مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

کد خبر 2057915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha