۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس:

باید از همان اول دایی را می‌آوردند/ نباید با نام مربیان دیگر بازی می‌شد

باید از همان اول دایی را می‌آوردند/ نباید با نام مربیان دیگر بازی می‌شد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید از همان ابتدا علی دایی را برای هدایت تیم پرسپولیس در فصل آینده می‌آوردند، گفت: از بین سه گزینه دایی، ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن، گرایش من به دایی است.

رضا وطنخواه در خصوص احتمال حضور دایی روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دایی از همان ابتدا جزو گزینه های مطرح سرمربیگری تیم پرسپولیس در فصل آینده بود که به دلایلی این موضوع در همان ابتدا تحقق پیدا نکرد و خوشبختانه در حال حاضر محقق شده است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: دوستان باید از همان ابتدا برای آوردن دایی به اجماع می‌رسیدند و نباید با نام مربیان دیگر در این بین بازی می‌شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: خود من از خانواده پرسپولیس هستم و از همان ابتدا اعتقاد داشتم بهتر است سرمربی فصل آینده تیم پرسپولیس از جنس خانواده باشگاه پرسپولیس باشد، به همین دلیل معتقد هستم علی دایی و حمید درخشان بهترین گزینه‌ها برای هدایت تیم پرسپولیس هستند و پس از این دو گزینه منصور ابراهیم‌زاده نیز گزینه خوبی است.

وطنخواه در پایان گفت: در حال حاضر از بین سه گزینه علی دایی، منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن رای و گرایش من به علی دایی است.

کد خبر 2058065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha