۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۵۵

لک در گفتگو با مهر:

غیبت نظری نگران کننده نیست/ کمبود وقت معضل چند ساله فوتسال است

غیبت نظری نگران کننده نیست/ کمبود وقت معضل چند ساله فوتسال است

مربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است کمبود وقت و بی ثباتی دو معضل باشگاه‌های فوتسال در چند سال گذشته بوده است. او می‌گوید تیم ملی هم از این دو مسئله متضرر می‌شود.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند و سرمربی تیم ملی هم از وضعیت آنها راضی است. خوشبختانه دانشور، طیبی و اسماعیل‌پور هم که مصدوم بودند به تمرینات برگشته‌اند و از این بابت مشکلی نداریم.

وی درباره مشکل بدنی بازیکنان تیم ملی تاکید کرد: آمادگی بدنی بازیکنان بهتر شده است. در هر صورت ما همچنان کار بدنسازی را در کنار کارهای تاکتیکی انجام می‌دهیم. به نظرم بازیکنان تا بازی با ازبکستان که قرار است قبل از اعزام به چین برگزار شود، به آمادگی مطلوبی می‌رسند.

مربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره مخالفت "خسوس کاندلاس" با بازگشت مصطفی نظری به تیم ملی و نگرانی‌ها بابت نبود نظری در مسابقات پیش رو، خاطرنشان کرد: سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال روز شنبه با خسوس درباره نظری صحبت کرد که من در جریان آن نیستم. من هم شنیدم که سرمربی با بازگشت نظری مخالفت کرده است.

لک ادامه داد: نظری در چند سال گذشته از بهترین دروازه‌بان‌های ما بوده است و جایگاه خودش را دارد ولی در حال حاضر دروازه‌بان‌های خوبی داریم و به همین خاطر از نبود نظری نگران نیستیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه گفته می‌شود اکثر باشگاه‌های فوتسال ما منتظر مشخص شدن سرمربی گیتی پسند هستند تا برای جذب سرمربی اقدام کنند، افزود: این نشان می‌دهد که فوتسال ما بی‌ثبات است. لیگ برتر مردادماه آغاز می‌شود و باشگاه‌ها کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارند ولی بالای 80 درصد آنها تکلیف خودشان را نمی‌دانند. این نشان می‌دهد فوتسال ما با شرایط حرفه‌ای فاصله دارد.

سرمربی فصل گذشته شهید منصوری در پایان گفت: بی‌ثباتی و کمبود وقت از معضلات اصلی فوتسال ما در سال‌های گذشته بوده است. بخصوص بی‌ثباتی که به تیم ملی هم ضربه می‌زند.

 

کد خبر 2058296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha