۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

موسوی خبر داد:

اهالی شهرری در روز پدر چهار بسته فرهنگی هدیه می گیرند

اهالی شهرری در روز پدر چهار بسته فرهنگی هدیه می گیرند

شهرری - خبرگزاری مهر: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران اظهار داشت: به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) ویژه برنامه های مختلفی در شهرری ویژه عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه فرهنگسرای ولاء افزود: فرهنگسرای ولاء با مشارکت کانون علمی پژوهشگران مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی(ع) برنامه ای با عنوان "بابا انار دارد"، را در جنوب پایتخت با محوریت "رزق حلال" برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در برنامه "بابا انار دارد" از پنج پدر فعال و زحمتکش با محوریت "رزق حلال" از جمله میر سجاد سیدی جمع کننده نان خشک در شهرری به مدت 20 سال، نبی الله عباسی ملایری باغبان پارک گلگون بیش از 30 سال در شهرری، قدرت ربیعی کلید ساز سیار 13 آبان به مدت 48 سال، داود زارع جانباز روشن دل و سید علی فروتنی که از آسایشگاه کهریزک دعوت شده، تقدیر و تشکر خواهد شد.

موسوی در خصوص فعالیتهای چشم گیر جانباز روشندل بیان کرد: داود زارع با پیگیریهای فراوان خود توانست، سه مسجد بسازد و با ایجاد کار آفرینی سرپرستی خانواده های بی بضاعت را برعهده گرفته است.

تقدیر از پدران فعال و زحمتکش شهرستان ری

وی ادامه داد: این مراسم به منظور تقدیر از پدران فعال و زحمتکشی که بیش از چند دهه در شهر ری فعالیت داشته اند، در 31 اردیبهشت ماه از ساعت 15 در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت سه، جنب مسجد امام رضا(ع) برگزار می شود.

موسوی در ادامه در خصوص  ویژه برنامه های خانه فرهنگ رازی فرهنگسرای ولاء گفت: در برنامه ماندگاران از خانواده های معظم شهدای منطقه دیدار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بازدید با حضور مقامات و مسئولان محلی از جمله بنیاد شهید، پایگاه بسیج محلات، معتمدین محل و... برگزار خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: مراسم فوق به منظور تجلیل مقام شهدا همزمان با ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) در تاریخ اول خرداد از ساعت 17 الی 19 در خانه فرهنگ رازی واقع در 24 متری شهرری، خیابان بابک، خیابان پورحسینی، کوچه سمایی برگزار می شود.

موسوی به ویژه برنامه خانه فرهنگ 13 آبان فرهنگسرای ولاء اشاره کرد و عنوان داشت: آیین تجلیل از مفاخر 13 آبان همزمان با میلاد امیرالمؤنین حضرت علی(ع) و روز پدر در خانه فرهنگ 13 آبان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص ویژه برنامه "آیین پهلوانی" گفت: این آیین به همت خانه فرهنگ 13 آبان و با مشارکت فرهنگسرای ولاء برگزار می شود

موسوی افزود: این آیین با هدف ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی برگزار و از مربی و پیشکسوت منطقه شهرری ابراهیم خیرالله زاده یکی از مفاخر محله 13 آبان است، تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: این آیین اول خرداد ماه ساعت 17 در خانه فرهنگ 13 آبان واقع در شهرری، انتهای بلوار 13 آبان، خیابان شهید صحرایی شمالی، انتهای بلوار بوستان اندیشه برگزار می شود.

برگزاری مراسم میلاد "امیر عدالت" ویژه نوآموزان

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران در پایان به ویژه برنامه خانه فرهنگ دولت آباد فرهنگسرای ولاء اشاره کرد و ادامه داد: مراسم میلاد "امیر عدالت" به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) ویژه نوآموزان این خانه فرهنگ برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این برنامه پس از اجرای سرود و قرائت قرآن در خصوص زندگی حضرت علی(ع) و عدالت ایشان صحبت خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: در پایان به نوآموزان یک شاخه گل هدیه داده می شود تا آن را به پدرانشان هدیه کنند، این برنامه ویژه نوآموزان بوده و در اول خرداد ماه از ساعت 10 الی 12 در خانه فرهنگ دولت آباد واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد، خیابان استاد دهخدا‌، کوچه شهید دریاب یک، کوچه شهید رمضانی شماره 50  برگزار می شود.

کد خبر 2058364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha