۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

با مخالفت شورای برون مرزی؛

اعزام تيم کشتی آزاد ايران به جام ساساری هم لغو شد!

اعزام تيم کشتی آزاد ايران به جام ساساری هم لغو شد!

تیم منتخب کشتی آزاد در ادامه مخالفت هاي سريالي شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با اعزام هاي تداركاتي، فرصت حضور در جام ساساری ایتالیا را هم از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی آزاد که قرار بود با ترکیبی از نفرات اول رقابتهای انتخابی تیم ملی راهی جام ساساری ایتالیا شود، به این مسابقات اعزام نمی شود. به این ترتیب اردوی این تیم برای شرکت در جام ساساری ایتالیا نيز تعطيل و تمرينات دنبال نخواهد شد!

پش از اين شوراي برون مرزي وزارت ورزش با اعزام تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران به جام قهرمانان تركيه، اعزام تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي به جام پيروزي تركيه، اعزام فرنگي كاران منتخب به تورنمنت بين المللي آذربايجان و همچنين حضور در تورنمنت بین‌المللی جام دریای سیاه در اوکراین نيز مخالفت كرده بود. بدين ترتيب تورنمت بين المللي جام جام ساساری به عنوان هفتمين ميدان تداركاتي بين المللي نيز براي كشتي گيران ايران از دست رفت.

لغو اعزام تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در رده هاي سني مختلف به چندين تورنمنت بين المللي طي چند ماه اخير باعث شده تا بسياري از برنامه هاي كادر فني با مشكل روبرو شود، بطوريكه اين روند با زمزمه جدايي تعدادي از مربيان تيم هاي پايه نيز همراه بوده است.

کد خبر 2058823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha