۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان؛

مهم صعود تیم ملی به جام جهانی است/ ملی‌پوشان کاملا آماده هستند

مهم صعود تیم ملی به جام جهانی است/ ملی‌پوشان کاملا آماده هستند

بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان با اعلام اینکه بازی با عمان محک جدی برای تیم ملی است، گفت: در شرایط فعلی چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که با شکست دادن تیم‌های ملی قطر، لبنان و کره‌جنوبی به جام جهانی صعود کنیم.

محسن مسلمان در حاشیه تمرین صبح دوشنبه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی شرایط خوبی داشته و از آمادگی بدنی و روحی و روانی بالایی برخوردارند.

وی افزود: طی 3، 4 روز گذشته تمرینات مناسب و با کیفیتی را انجام داده‌ایم و از هر نظر آمادگی کامل برای بازی با تیم عمان داریم. به نظرم بازی با تیم ملی عمان یک محک خوب و جدی برای ما پیش از بازی با تیم ملی قطر است.

بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با اضافه شدن سایر بازیکنان به اردوی تیم ملی پس از بازی با عمان تیم ملی کاملتر شود تا با پیروزی در سه بازی آینده خود بتوانیم به رقابتهای جام جهانی صعود کرده و باعث شادی مردم شود.

وی در پاسخ به این پرسش با توجه به اینکه کی‌روش به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد آیا فکر می‌‎کند در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرد؟، تأکید کرد: در حال حاضر اکثر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی جوان هستند و من نیز به عنوان یک بازیکن جوان سعی می‌کنم تا جز نفرات اصلی قرار بگیریم. من هم نیز همه تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی جلب کنم.

مسلمان همچنین گفت: در شرایط فعلی چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که با شکست دادن تیم‌های ملی قطر، لبنان و کره‌جنوبی به جام جهانی صعود کنیم. اگر تیم ملی به جوانان نرود، برای فوتبال بد است. اگر کی‌روش به جوانان بازی بدهد که بهتر است اما هدف نهایی صعود به جام جهانی است.

کد خبر 2058838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha